In memoriam Pel

FredL

Actieve deelnemer
9 sep 2018
25
0
Nu ben ik pas heel kort lid van dit forum en houd je je vooral bezig met veel lezen. Gaandeweg het lezen kwam ik de nodige berichten van anderen tegen waar je als beginner direct tegenop kijkt en een sympathie voor krijgt, zonder ze ook maar te kennen... Pel is een van hen.
Z'n afscheidsbrief liet eigenlijk niets te raden over, ook al ken je de achtergrond, zoals ik, niet.
Zou mooi zijn als z'n laatste regel in het afscheidsbericht op een of andere manier in de header van het forum kon worden opgenomen.

Familie en vrienden wens ik veel sterkte in de verwerking hiervan.
 

Jan71

Actieve deelnemer
6 jan 2017
271
176
West-Brabant
Ben behoorlijk geschrokken toen ik de "kop" van deze post zag . Ik heb enkele keren contact met Pel gehad via een pb . Hij heeft van het begin , dat ik op dit forum kwam , op mij een indruk gemaakt van een zeer sympathieke , belangstellende , complimenteuze persoon met een grote kennis en nooit te beroerd om een goed advies te geven . Afgelopen week dacht ik nog bij mezelf : ik mis Pel op het forum , nergens een post van hem te zien terwijl hij altijd zo aktief is hier . Nu weet ik , helaas , waarom .

Pel (Harrie) rust in vrede .

Familie en vrienden , veel sterkte gewenst met dit grote verlies .
 

Erik van Voorst

Actieve deelnemer
20 mrt 2017
642
3
Ook ik erg geschrokken van eerstens het afscheid en daarna meteen deze memoriam.
Kreeg mooie complimenten van hem wat altijd indruk maakt als dat van iemand komt die al lang meeloopt en zoveel ervaring achter de rug heeft.
Een Pel Norm vind ik een prima idee veel fora gaan vooral na een groei te hebben doorstaan uiteindelijk mank op omgangsvormen.
 

HoutHans

Actieve deelnemer
1 mei 2012
450
20
Tjeemig, je staat er nooit bij stil en dan klapt het je opeens recht in je gezicht. Ben er een beetje stil van.
Ik kan ook voor een 'Pel-norm' zijn, om vast te leggen dat we open en respectvol naar elkaar zijn, in zijn geest.
 

rjmulder

Post veel
6 nov 2014
948
32
Twente
www.rjmaakt.nl
Eerst het bericht van Pel waarvan ik toch even stil werd en dan zo snel daarna dit bericht kreeg er koude rillingen van.
Naasten heel veel sterke met het verlies, Pel rust zacht.
 

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.166
350
Etten-Leur
Ik ben er beduusd van om dit zo te lezen, en het was na zijn laatste post toch nog niet zo door gedrongen dat het zo erg met hem was. Jammer, ik zal hem missen.
 

gerwin

Actieve deelnemer
2 okt 2016
43
3
Pel ,rust in vrede.

familie en vrienden heel veel sterkte met dit grote verlies.

groet
Gerwin
 

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.085
37
Leiden
Tjemig , wat een enorm moedig besluit. Word er stil van en de rillingen lopen over de rug. Moge je nu rust hebben Pel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.