Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 7 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 64

Onderwerp: In memoriam Pel

Unhappy In memoriam Pel

Ons geliefde en bekende forumlid Pel heeft afgelopen donderdag een afscheidsbericht op het forum gezet. Inmiddels is zijn overlijdensbericht bekend gemaakt. Ik heb de afgelopen week nog enkele malen contact met Pel gehad via PB’s. Daarin liet hij weten dat het lijden aan de pijn van zijn handicap ondraaglijk was en dat hij naar zijn levenseinde verlangde.

Eigenlijk is er geen beter in memoriam te schrijven dan al die warme reacties van de forumleden op zijn afscheidsbericht. In de bijna vier jaar dat Pel op het forum actief was heeft hij een belangrijke rol in onze hout-gemeenschap gespeeld. Hij reageerde actief op allerlei topics met aanmoediging, nieuwsgierigheid en vooral betrokkenheid bij onze activiteiten. Op deze manier heeft hij een bijzondere en verbindende rol gespeeld, wat de de sfeer op dit forum zeer ten goede kwam. Ondanks zijn beperkingen heeft Pel de afgelopen jaren een zekere mate van levenskunst laten zien. Dat was te zien aan de manier waarop hij na de aanschaf van een draaibank actief met werkstukken aan de slag ging en zich een geheel nieuwe vaardigheid aanleerde. Dat gaf hem afleiding van zijn pijn. We zijn allen getuige geweest van zijn enthousiasme en zijn werkstukken. Laten we hier aan denken als troost bij dit verlies. We zullen de familie dit ook laten weten en sterkte wensen.

Pel, bedankt!

Fons

Sjemig....ik ben d'r stil van ;-(

De wereld is een bijzonder mens armer, een heel bijzonder mens...dat was hij, zo blijkt ook maar weer uit zijn laatste afscheidsbericht
    Met een hamer past alles...

Geen woorden

Rust zacht Harry (Pel)

Roeland

De enige manier om te zeggen dat ik er stil van ben en de rillingen over mijn lijf lopen, is via deze tekst.
    Groeten, Raymond

Senior Member
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Een overlijden is altijd triest. Hopelijk vinden zijn dierbaren enige troost in het feit dat zijn lijden nu voorbij is.
    Zijn erfenis op dit forum zal ongetwijfeld nog lange tijd voortleven en inspireren.

"Treur niet omdat hij er niet meer is, maar wees blij dat hij er was"

In mijn beleving was Pel veel langer dan vier jaar actief op dit forum. En altijd op een positieve en leergierige manier. We zullen hem missen.

Hier kwamen de nodige tranen vrij.
    Wat zonde dat zo'n creatief en betrokken mens veel te vroeg onze wereld verlaat.
    Ik wens zijn nabestaanden veel sterkte bij dit verdriet.

Jan
    Alleen als je de kritiek van anderen accepteert, kun je leren en beter worden!

Senior Member
    Ingeschreven
    Nov 2014
    Ook hier een stilte,

Rust zacht Pel.

Rob.
    Wie een kuil graaft voor een ander, wordt moe.

Hij zal nog heel lang in onze gedachten blijven.

Rust zacht Pel.
    Je was een voorbeeld voor ons allemaal.
    Een echte vakman maakt veel met weinig gereedschap.
    Ik heb veel gereedschap.......

Forum Rechten