De houtveiling in dagblad Trouw 22 febr 2019

deTafelvanHendrick

Actieve deelnemer
11 okt 2017
176
19
Warns
Ter info, hoop dat de link werkt en inloggen niet te veel moeite geeft, groet, Hendrick

Ik heb het volgende artikel van Trouw gelezen dat ik graag wil delen: Niet door de hakselaar, maar onder de hamer
Niet door de hakselaar, maar onder de hamer
Boomstammen - Houthandelaren, meubelmakers, vioolbouwers en kunstenaars zoeken zaterdag op de rondhoutveiling in Velp naar hout voor meubels, Boeddhabeelden of schaakstukken. Een blik op het aanbod. 'Alleen bijzonder hout komt onder de hamer.'

...
Niet door de hakselaar, maar onder de hamer
 

deTafelvanHendrick

Actieve deelnemer
11 okt 2017
176
19
Warns
Was me nog niet eens opgevallen.....maar nu vind ik het ineens een waardeloos artikel :<). Veel plezier daar en goeie zaken! Groet, Hendrick.
 

MasaveHout

Post veel
3 feb 2013
1.636
204
47
zwolle
www.masave.nl
Haha..die hendrick .... was een geslaagde veilingdag . Bepaalde kavels gingen voor serieuze bedragen weg. Gelukkig heb ik een groot deel van de kavels die ik graag wilde hebben kunnen kopen. Volgende week gaan ze richting de zagerij.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.