Afscheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

houttuoh

Actieve deelnemer
11 dec 2015
69
0
Stedendriehoek
Ook ik val in de categorie “we hebben elkaar nooit live ontmoet”, maar door al uw mooie bijdragen op het forum is het net alsof ik u wel ken. Veel sterkte, en bedankt voor al uw prachtige werkstukken en wijze adviezen.
 

Ronny63

Actieve deelnemer
24 aug 2014
690
28
Vlaams Brabant (be)
Ik heb je ook nooit persoonlijk ontmoet, maar lees heel graag je berichten en commentaren hier.
Veel sterkte Pel, je laat een leegte achter hier.
Ronny
2.7.0.0
 

Roeland

Post veel
22 feb 2009
1.711
813
Akkrum
www.meubelmakerijbrekelmans.nl
Tjonge jonge Pel, wat een naar bericht, hier zijn geen woorden voor.
Heel veel kracht toegewenst voor de komende periode ik zal je posts en reacties missen en velen met mij.
Bedankt voor je vele mooie bijdragen op dit forum.
Tot ziens.

Groetnis, Roeland
 

BossyRangs

Post veel
30 nov 2015
1.495
343
Torhout, België
Beste Pel (Harry), ook ik schrik van dit bericht. Ik denk dat dit de eerste keer is dat ik woodworking niet met de glimlach raadpleeg. Hartelijk dank voor je enorme bijdrage aan dit forum. Je stond altijd klaar met degelijk advies, soms geniaal simpel waar anderen het veel te ver zochten. Je zal gemist worden.
 

kahlbatsch

Actieve deelnemer
14 okt 2015
91
4
Lansingerland
Beste Pel,

Heel veel sterkte toegewenst de komende tijd. Bedankt voor al je bijdragen in dit forum. Ik heb met veel interesse jouw bijdragen gelezen en heb er veel van opgestoken.
 

Danny1984

Post veel
16 mei 2017
781
74
Leeuwarden
Dag pel, spijtig om te horen dat het niet meer wil.

Ik wil je bedanken voor alle tijd en moeite die je in het forum hebt gestoken.

Het ga je goed.


Gr Danny
 

Kor

Post veel
10 jun 2012
1.188
555
Pel, we zullen je missen. Dank voor al je bijdragen, vakkundig en menselijk.
 

ewoudk

Actieve deelnemer
16 apr 2013
305
9
Bollenstreek
Pel, ik heb je niet persoonlijk leren kennen maar werd wel even stil toen ik dit las...
Heel veel dank voor je aanwezigheid hier en fijne antwoorden die je aan zo velen hebt gegeven! We zullen je missen. En heel vel sterkte.
 

Hirumili

Actieve deelnemer
30 sep 2014
129
18
Drachten
Hallo Pel, hierbij wil ik jou bedanken voor alles wat je hier op het forum hebt gezet.
Sterkte voor jou en je familie.

groet, Michael
 

leroy

Post veel
23 jul 2010
1.023
32
Beste Pel
Bedankt voor je mooie bijdrage
Aan dit mooie forum
Heel veel sterkte de komende tijd
Mvg Leroy
 

Hubert

Actieve deelnemer
26 jan 2010
331
1
Maria Hoop (L)
Beste Pel, ik ben zelf wegens tijdgebrek een tijd afwezig geweest en en sinds kort weer een beete aan het meelezen. De radiostilte vanuit jouw kant is me meteen opgevallen. Je had altijd zo'n waardevolle bijdragen en was altijd vriendelijk. We gaan je zeker missen. Laat het alsjeblieft weten als ik iets voor je kan doen. Sterkte!
 

Skybiker

Post veel
9 nov 2014
770
5
Naast mijn buren
Ai, zit hier gewoon even zonder woorden, verdwaasd, stil en ...........

Pel, weet dat je dit forum nu verlaat als, inspiratiebron en leermeester voor mij en anderen, jou kennis en altijd waardevolle adviezen hebben mij dingen geleerd die ik (en anderen) voor altijd mee kan nemen.

Er is nu dan een einde gekomen aan een tijdperk, maar de fundatie die je voor ons allemaal achterlaat op dit geweldige forum is onverwoestbaar.

Heel veel sterkte en moed voor de komende tijd,

Groet,

Skybiker (Rob)
 

Roel22

Post veel
27 feb 2017
906
315
Dag Pel, in Groningen kennen we een gezegde, ik hoop dat je het kunt lezen;

Dou goud wat mout,
zet aaltied deur,
hol kop ter veur.

Sterkte gewenst in de komende tijd. Roel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.