Afscheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joop van M

Actieve deelnemer
22 apr 2017
366
32
Geldrop
Dit is even schrikken, ik heb altijd genoten van je werkstukken en verslagen op deze forum. Ook ben ik dankbaar voor je reacties en het vinden van een oplossing.
Heel veel sterkte komende tijd en hou je eigen taai.
 

't Wolt

Actieve deelnemer
2 dec 2018
269
13
Amersfoort
www.twolt.nl
Alles is al gezegd, maar toch... ik ben nog maar kort op dit forum, dus ken je niet persoonlijk, Pel. Jouw bijdragen zijn voor mij erg waardevol. Jammer natuurlijk om die te missen, maar vooral jammer dat jij je hobby nu gedag moet zeggen. Sterkte!
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Beste Pel,

Dank voor je al post's, je goede raad, jou bijdrage aan de goede sfeer, we hebben je als een heel fijn mens leren kennen en zullen je zo ook blijven herinneren.

jaap
 

Joost Kok

Hout met mogelijkheden
25 jan 2019
316
117
Eemnes
Beste Pel, ik ben pas sinds heel kort op dit forum maar heb al zo veel van je gelezen. Dank je wel voor het delen van je kennis. Weet dat nog veel mensen jou berichten zullen lezen hier op het forum. En dus veel zullen leren, ik in ieder geval wel.
Heel veel sterkte voor jou en je naaste.
 

Jensioo

Actieve deelnemer
1 mei 2015
76
2
Pel persoonlijk ken ik je niet maar wat blijft dit een vreselijk bericht! Ik wil je bedanken voor al je bijdrages in zo’n beetje elk onderwerp en je getoonde werk en kennis.

vooral het hobbelpaard dat je geloof ik voor jouw kleindochter hebt gemaakt is er nu een met extra betekenis, zo heeft zij een prachtig aandenken aan jou.

ik hoop dat je nog veel en zo goed mogelijk kunt genieten van de mensen om je heen.

dank je en heel veel sterkte

jens
 

Vels

Actieve deelnemer
12 jun 2016
103
3
Hellendoorn
Beste Pel,

Bedankt voor wat je geschreven hebt en de mooie werkstukken die je getoond hebt, hier op dit mooie forum. Veel sterkte de komende tijd samen met je geliefden.

Groet Jan
 

Pine

Actieve deelnemer
6 nov 2015
552
8
Pel bedankt voor al je wijsheid en kennis die je met ons gedeeld hebt !
Veel geluk en kracht :)
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.584
2.503
Gaanderen
Beste Pel een zeer naar bericht. Ik heb je enkele keren op de opendag hout ontmoet. Bedankt voor al je bijdragen en veel sterkte.
 

mark20v

Actieve deelnemer
3 jan 2016
315
73
Groningen
Beste Pel, mooi om te zien hoe je, naast dat je een aantal collega houtbewerkers persoonlijk kent of hebt ontmoet, een enorme digitale footprint hebt opgebouwd. Als je in de Woodworking historie duikt dan kom je praktisch altijd jouw berichtjes tegen. Bedankt daarvoor. Bedankt voor jouw bijdragen. Bedankt ook dat je dit droevige bericht met ons deelt. Ik wens je alle goeds toe.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.