Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 9 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 81

Onderwerp: Afscheid

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015

Afscheid

Helaas, moet ik om gezondheid redenen afscheid nemen, het forum heeft mij de laatste jaren enorm veel voldoening gegeven. Vooral als ik lichamelijk niet in staat was om in de werkplaats met mijn mooie hobby bezig te zijn. Sommige van jullie heb ik maar even persoonlijk mogen ontmoeten op de Open Dag Hout, wat ik bijzonder fijn vond, jammer dat mij de tijd niet meer gegund is om jullie beter te leren kennen. Ik had nog zoveel mooie werkstukken willen maken, en had nog heel veel ideeën in mijn hoofd. Vooral het houtdraaien gaf mij enorm veel plezier, ik ben blij dat ik mede dankzij de goede hulp van diverse forumleden, ik dit nog even heb mogen doen. Ik wens jullie allemaal het allerbeste toe, waak allen ervoor, dat de respectvolle omgangsvorm op dit mooie forum behouden blijft.

Groet Pel.

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Daar schrik ik een beetje van, Pel en ik hoop nog steeds dat ik het verkeerd lees. We hebben elkaar even kort de hand geschud 2 of 3 jaar geleden, maar we werden snel onderbroken en zijn daarna ieder onze eigen weg gegaan.

Laat het een mooi afscheid zijn en hartelijk dank voor je mooie en respectvolle bijdrage op dit forum!
    Mvg,

Richie

Tjee Pel, wat een bericht, bedankt voor al je bijdragen en veel sterkte.

Ik ben blij je te hebben leren kennen en kunnen helpen Pel. Ik miste je al een tijdje en had al een bang vermoeden.
    Voor de komende tijd wens ik je veel sterkte.

Dankjewel Pel; voor je enorme bijdrage aan dit forum en je precieze omgangsvormen. Ik wens je alle goeds en eventueel sterkte, groet, Hendrick

Ondanks dat ik je niet persoonlijk ken, werd/word ik altijd blij van je adviezen die je hier op het forum achter liet, en ik wens je alle goeds toe voor de toekomst.

Wat een droevig bericht. We wisten natuurlijk wel dat jouw gezondheid niet de beste was, maar toch had ik gehoopt hier nog langer van jouw kennis te mogen genieten. Pel, alle goed voor jou!

Oei, toch schrikken.
    Dank voor alle plezierige bijdrages. Ik wens je nog een goede tijd.

Sterkte Pel!
    Met vriendelijke groet,

Leroy

Beste pel,

Ondanks dat ik je persoonlijk niet ken, heb ik altijd aandachtig naar je berichten gekeken en er veel lering uit kunnen trekken. Via die route heb ik je dan toch iets leren kennen.
    Het zal een flink gemis zijn voor dit forum.

Veel sterkte de komende tijd!

Gr,
    Luuk

Forum Rechten