Afscheid

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

Pel

Guest
Helaas, moet ik om gezondheid redenen afscheid nemen, het forum heeft mij de laatste jaren enorm veel voldoening gegeven. Vooral als ik lichamelijk niet in staat was om in de werkplaats met mijn mooie hobby bezig te zijn. Sommige van jullie heb ik maar even persoonlijk mogen ontmoeten op de Open Dag Hout, wat ik bijzonder fijn vond, jammer dat mij de tijd niet meer gegund is om jullie beter te leren kennen. Ik had nog zoveel mooie werkstukken willen maken, en had nog heel veel ideeën in mijn hoofd. Vooral het houtdraaien gaf mij enorm veel plezier, ik ben blij dat ik mede dankzij de goede hulp van diverse forumleden, ik dit nog even heb mogen doen. Ik wens jullie allemaal het allerbeste toe, waak allen ervoor, dat de respectvolle omgangsvorm op dit mooie forum behouden blijft.

Groet Pel.
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.084
504
Moordrecht
Daar schrik ik een beetje van, Pel en ik hoop nog steeds dat ik het verkeerd lees. We hebben elkaar even kort de hand geschud 2 of 3 jaar geleden, maar we werden snel onderbroken en zijn daarna ieder onze eigen weg gegaan.

Laat het een mooi afscheid zijn en hartelijk dank voor je mooie en respectvolle bijdrage op dit forum!
 

deTafelvanHendrick

Actieve deelnemer
11 okt 2017
176
19
Warns
Dankjewel Pel; voor je enorme bijdrage aan dit forum en je precieze omgangsvormen. Ik wens je alle goeds en eventueel sterkte, groet, Hendrick
 

DannyL

Actieve deelnemer
11 jan 2017
497
118
Omg. Eindhoven
Ondanks dat ik je niet persoonlijk ken, werd/word ik altijd blij van je adviezen die je hier op het forum achter liet, en ik wens je alle goeds toe voor de toekomst.
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.134
969
Wat een droevig bericht. We wisten natuurlijk wel dat jouw gezondheid niet de beste was, maar toch had ik gehoopt hier nog langer van jouw kennis te mogen genieten. Pel, alle goed voor jou!
 

Zky

Actieve deelnemer
8 feb 2016
327
33
Vorden
www.LuxeHout.nl
Beste pel,

Ondanks dat ik je persoonlijk niet ken, heb ik altijd aandachtig naar je berichten gekeken en er veel lering uit kunnen trekken. Via die route heb ik je dan toch iets leren kennen.
Het zal een flink gemis zijn voor dit forum.

Veel sterkte de komende tijd!

Gr,
Luuk
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.691
99
Utrecht
Pel,

Dit bericht had ik niet verwacht, daarentegen ken ik je exacte gezondheids situatie niet. Het doet me in ieder geval even schrikken.
Je bent voor mij een van de meest gewaardeerde forumgenoten. Samen met Jeroen zijn jullie in bijna elk topic terug te vinden!
Bedankt voor je bijdrage op het forum, je kennis en je werkstukken. Bedankt dat ik je (hier) heb mogen leren kennen, zij het alleen op het forum.

Heel veel sterkte en liefde komende tijd!

Groet,

Ruben
 

avos

Post veel
10 nov 2008
770
115
omg Haarlem
Beste Pel,

veel sterkte en zegen voor de komende periode, hopelijk kun je die doorbrengen met familie en vrienden.
Dank voor je bijdrage aan dit forum.
 

EdP

Post veel
4 jan 2016
1.590
540
Steenbergen, Noord Brabant
Beste Pel,
Dit zijn altijd heel slechte berichten. Heel veel sterkte in de komende periode. Veel dank voor je commentaren en bijdragen. Ik heb er veel plezier aan beleefd en zal ze node gaan missen.

Groet,
Ed P
 

meron

Post veel
8 sep 2011
1.428
435
Nijmegen
www.instagram.com
Dag Pel,

Droevig nieuws. Ik heb je twee jaar geleden even kort gesproken in Zutphen. Je hebt altijd waardevolle, zeer inhoudelijke en respectvolle bijdragen aan het forum en daarmee een groot deel van de houtbewerkers gemeenschap van Nederland en Vlaanderen. Bedankt daarvoor.

Groet,
Meron
 

gerwin

Actieve deelnemer
2 okt 2016
43
3
Hallo Pel
Heel veel sterkte en bedankt voor al je positieve energie hier op het forum
Groet
Gerwin
 

CCN 74

Actieve deelnemer
29 okt 2017
213
0
Utrecht
Beste Pel, wat een slecht nieuws. Ik ben vooral een lezer en heb je naam zeer vaak voorbij zien komen dat zal een gemis worden. Veel sterkte
Mvg Cees.
 

nederhout

Actieve deelnemer
15 okt 2017
188
43
Al ken ik je niet, ik wens je alle sterkte toe, en hoop dat je nog het beste er uithaalt.

Jay
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.