Afscheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.734
397
Je gaat gemist worden, Pel. Hopelijk haal je veel sterkte uit al deze lovende reacties.
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Beste Pel,

Ik ga je missen op dit forum, bedankt voor je vele tips en adviezen.
Ook in je sterk maken voor de omgangsvormen op dit forum, veel sterkte.

Ger.
 

luk knops

Actieve deelnemer
10 nov 2012
138
4
Roosdaal (België)
Beste Pel,
ik ken je niet persoonlijk maar heb wel heel wat berichten van jou gelezen. Zij getuigden van een enorme vakkennis, maar ook van menselijkheid. Openstaan voor anderen met hun goede en kwade streken... Jou houtdraaien en je nieuwsgierigheid ervoor hebben mij gesteund in mijn beginnende houtdraaierswereld. Ik ga je missen Pel!! Van harte heel veel steun!!
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Beste Pel,
Fijn dat je ons in de gelegenheid stelt via het forum jou een afscheidsgroet te sturen en je te bedanken voor je vele positieve bijdragen aan dit forum.
Weet je gesterkt door zoveel houtvrienden.
Een stilistische bloemengroet uit Lemmer van
Jan Pranger.

houtdraai sier 2010 147.jpg
 

Knutselaertje

Actieve deelnemer
21 jul 2014
493
1
Pfff eigenlijk weet ik niet direct wat ik moet zeggen. Bedankt iig voor je aanwezigheid en wijsheid en het gemak waar je eea mee deelde. En heel veel sterkte voor jou en je naasten de komende tijd.
 

kiesvoorhout

Actieve deelnemer
6 mrt 2008
616
96
Rottum Frl.
www.kiesvoorhout.nl
Beste Pel,

Bedankt voor alle vakkennis die je met ons hebt willen delen, jou berichten gaan we missen.
Het laatste bericht had ik liever niet gehad...
Ik wens jou en je naasten heel veel sterkte.

Groeten, Kor
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.755
145
Rotterdam
Beste Pel,
Ook ik schrik hier heel erg van. Je was altijd snel met reageren en altijd met goeie raad en tips.
Wat zullen we je missen!

Voor jou en zeker ook voor je nabestaanden wens ik veel sterkte.

Raymond
 

Paul123

Nieuw lid
10 mrt 2018
21
3
Drenthe
Beste Pel, helaas heb ik je nooit persoonlijk ontmoet maar ondanks dat genoten van je bijdrages op dit mooie forum. Ik heb nog lang niet alles gelezen wat hier te vinden is. Ik verwacht dan ook via de zoekfunctie nog regelmatig van jouw bijdrages te kunnen leren..dank daarvoor! Sterkte in de komende tijd. Paul.
 

workingwithwood

Actieve deelnemer
22 okt 2008
534
87
Stiens
Dag Pel,

Wij hebben elkaar zeer waarschijnlijk nooit ontmoet. Wel zag ik dat je veel bijdroeg op het forum. Bedankt voor je bijdragen.

Sterkte (ik neem aan dat dat nodig is).

André
 

PetraD

Actieve deelnemer
29 okt 2015
70
11
België SKW
Bedankt Pel. Ik heb ook altijd graag gelezen wat je op dit forum schreef. Sterkte voor jou en je familie.
Groetjes Petra.
 

CSK

Actieve deelnemer
30 jan 2013
602
57
Provincie Zeeland
Pel, je hebt van je hart geen moordkuil gemaakt hier op het forum. Dat kon ik altijd wel waarderen. Je opbouwende kritiek zal node gemist worden.
Hartelijk dank en het allerbeste toegewenst!
 

Nik

Nieuw lid
15 dec 2016
4
0
Al lees’ik hier eerder mee dan dat ik kan bijdragen, wens ik jou nog het beste toe, carpe diem zoals het gaat.
respect voor de jouw bewoordingen hier op het forum.

nik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.