spaanplaat

samsung

Nieuw lid
20 feb 2019
4
0
Heren wil in spaanplaat een geheime plek maken maar heb alleen mes tot mijn beschikking .bestaat er een stof die spaanplaat van binnen zacht kan maken?? Zodat het makkelijk bewerkbaar is
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.085
504
Moordrecht
je kan met water beginnen, maar iemand met een boormachine om ff een gaatje te boren lijkt me een beter idee.
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.085
504
Moordrecht
Wat wil je precies? Gaten maken? of uithollen? Dat laatste gaat je met geen enkele "stof" gecontroleerd lukken. Zo'n stof heet een bovenfrees, daar kan het dan wel weer mee.

Maar je komt ook een eind met een goed scherp mes, als je dat hebt. Met een klein beetje water kan je de vezels wat zachter maken, maar teveel maakt ws. meer schade dan je eigenlijk wil
 

samsung

Nieuw lid
20 feb 2019
4
0
Wil plek maken waar telefoon in past...
Mes heb ik...
Dacht misschien bestaat er een soort bijtmiddel? Maar toch bedankt ik ga water proberen
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.773
925
Leeuwarden
Met water zul je de delen die je nat maakt er snel uit moeten hebben, want normaal gezien zwelt spaanplaat met water op tot soms wel dubbel de gewone dikte....

Fons
 

spinningwheels

Actieve deelnemer
18 mrt 2017
292
3
Google eens hoe ze in de Sing Sing hun telefoon verbergen, ( hint is iets met een plastic zakje en van achter af inbrengen)
 

lemming

Actieve deelnemer
19 jul 2011
28
6
Moeten we hier echt een tiener helpen een mobiel te verbergen voor diens ouders?
 

deTafelvanHendrick

Actieve deelnemer
11 okt 2017
176
19
Warns
Ik wil vlgd maand winnen de postkoodeloterij maar heb geen huis, hoe?
Kortom, ik vind dit soort items/topics zo slordig de wereld in geslingerd dat het behoorlijk schuurt met de enorme hulpvaardigheid op dit forum.
 

3dmazter

My best friend was a carpenter ✞
10 aug 2014
1.827
389
38
Enkhuizen
Deze zit natuurlijk gewoon in de bak en daar mag je geen mobiel hebben.
Dus moet ie verstopt worden.
Waar de zon het minste schij(n)t is een prima plek.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.584
2.503
Gaanderen
Ik zou eens gaan zoeken naar genetisch aangepaste boktor. Ik heb gehoord dat de WUR (universiteit Wageningen) een speciale spaanplaatstam heeft. Als het gat groot genoeg is moet je de spaanplaat een tijd, net boven de 60 graden verhitten. Dan gaat de boktor dood. Succes:rolleyes:
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.