Ik wil mijn werkruimte/atelier delen

deTafelvanHendrick

Actieve deelnemer
11 okt 2017
176
19
Warns
[FONT=&quot]Werkruimte/atelier delen[/FONT]
[FONT=&quot]
[/FONT]

[FONT=&quot]In Warns, dat ligt in de zuidwest Friesland, huur ik (bedrijfsmatig) een grote ‘loods’. (9 x 25 meter) Ik maak er o.a. meubels en heb ruimte over voor één of twee (mede) houtbewerkers of kunstenaars. [/FONT]
[FONT=&quot]
[/FONT]

[FONT=&quot]Het gebouw bevat een entree/showroom, een werkgedeelte met stofafzuiging, een droog gedeelte voor houtopslag, afwerking, workshop, ontvangst etc. een keuken met daarachter een halletje met separaat toilet. Het is sfeervol, geisoleerd en wordt verwarmd met een gasheather.[/FONT]
[FONT=&quot]Krachtstroom aanwezig[/FONT]
[FONT=&quot]Het is NIET mijn bedoeling dat je je eigen ruimte(s) krijgt maar WEL om deze ruimtes te delen, evt ook machines met uitzondering van beitels, schaven, handgereedschap etc. Dit idee moet zich nog ontwikkelen.[/FONT]
[FONT=&quot]Ieder wel een eigen werkbank, opslagplek etc.[/FONT]
[FONT=&quot]
[/FONT]

[FONT=&quot]Ik denk aan iemand die “geen produktie” draait maar op een prettige manier met zijn hobby/werk bezig wil/kan zijn. Zelf heb ik een “zeer onregelmatige werkweek”, ben ik bezig met “milieubewust” (ook een van de redenen om deze fantastische plek te willen delen), hou van schoon, geordend etc. sta open om kennis te delen met overleg en plezier. Over en weer een handje helpen hoort bij dit concept.[/FONT]
[FONT=&quot]
[/FONT]

[FONT=&quot]De kosten wil ik delen (dus dat is huur, verzekering, electra, gas, water) en ligt rond de €350 p.p. bij 2 en €250 p.p. bij 3 partijen. Een en ander afhankelijk van een te verwachten hoger energiegebruik en of je de mogelijkheid hebt BTW te verrekenen. [/FONT]
[FONT=&quot]
[/FONT]

[FONT=&quot]Wil je kennismaken / meer info / brainstormen kijk dan ook even op m’n website www.deTafelvanHendrick.nl , je vind er m’n contactgegevens.
Ken je iemand voor wie dit iets is, deel svp deze info.[/FONT]

[FONT=&quot]
[/FONT]

[FONT=&quot]Groet, Hendrick[/FONT]
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.