Setje schaafmessen (ongebruikt)

martijnvdh

Actieve deelnemer
24 apr 2018
69
1
Ik heb laatst bij HBM een setje schaafmessen gekocht voor mijn (heel oude) vlak/vandiktebank. Helaas iets teveel vertrouwd op de informatie van het web en heb dus de verkeerde gekocht. Misschien kan hier iemand er iets mee? De retourperiode is al lang voor ij...

Afmetingen 310x30x3mm, 4 stuks.

Het is artikel 1341 van deze pagina:
https://www.hbm-machines.com/producten/messenset-voor-de-vlak-en-vandiktebankensub

In de winkel €49, ik stel voor nu €30?
Messen liggen nabij Antwerpen, kunnen prima verzonden worden.

7AEB1E18-6F96-46CA-985C-F983920174E1.jpeg
 

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.085
37
Leiden
Wat is het probleem dan? Je kan ze inkorten door stukken eraf te slijpen :) wel goed koelen en daarna wegen dat ze bijna identiek op gewicht zijn.
 

martijnvdh

Actieve deelnemer
24 apr 2018
69
1
Wat is het probleem dan? Je kan ze inkorten door stukken eraf te slijpen :) wel goed koelen en daarna wegen dat ze bijna identiek op gewicht zijn.

Ze zijn te hoog, ik heb messen van 310x20 nodig ipv 310x30. Wellicht dat ik ze overlangs kan doorslijpen, maar ik koop eigenlijk net zo lief een setje wat gewoon past, als ik deze naar iemand anders kan doorschuiven.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.