MINI-Forumdag 12/2

berend55

Actieve deelnemer
7 aug 2009
50
0
hallo allemaal

ik denk dat ik ook van de partij ben. lijkt me wel leuk om eens werk van anderen te zien en een babbel te maken

tot zaterdag gr berend
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Beste forummers.
Nog enkele huishoudelijke mededelingen:
1. we beginnen om 14.00 uur - koffie/thee voor zelfbediening staat klaar.
2. ieder neemt een werkstuk mee (zo mogelijk) en geeft zo nodig uitleg.
3. Hugo neemt zijn laptop mee, waardoor via ieders USB stick info kan worden uitgewisseld
van digi-houtbewerkings(z)weetjes. Heb je iets leuks op je USB stick staan???
4. rondleiding/bezichtiging draaiwerk/machines met of zonder toelichting Jan Pranger
5. show oude beitels/schaven/stukken draaihout - naar ieders keuze
6. gezellig samenzijn - contacten leggen - ervaringen uitwisselen - ideeën opdoen.
7. Jan maakt foto's voor verslag op forum (foto's maken staat ieder uiteraard vrij)
8. Ideeën voor de volgende forumdag........................

Nou ja de volgorde zal wel door elkaar lopen behalve punt 1.

Annie en ik verwelkomen jullie graag op Bosruiter 114 -8532 AH Lemmer.
Nog meer aanmeldingen??????????????
 

coko

Post veel
6 apr 2008
1.138
3
Nederweert
Had me wel leuk geleken om langs te komen, maar ik moet zaterdag werken (lang leve de 5 ploegen dienst) en Lemmer is ook niet direct om de hoek.
Maar ik wens ieder die wel gaat een gezellige dag toe!
 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.679
4
Allemaal veel plezier gewenst. Ik heb ook dienst, en Rotterdam is net een beetje te ver van Lemmer om op een oproep te reageren. We zien de foto's, video's en andere verslagen met spanning tegemoet ;)
 

haasjetik

Actieve deelnemer
20 aug 2009
460
31
Bollenstreek
Ik had nog hoop om zaterdag te komen, maar dat gaat helaas niet lukken.

Jammer, want ik vind het een geweldig initiatief van Jan en had graag gekomen.
 

mootje

Post veel
31 dec 2010
820
0
zuid-holland
ik wens een ieder morgen veel plezier op het 'forumuitje', hopenlijk kan ik komen op de volgende, iet dichterbij ;) ik ben benieuwd straks naar de foto's.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Fijne forummers,

Ik durf het bijna niet te zeggen maar morgen kom ik helaas niet naar Lemmer toe. Vanuit zwolle wens ik jullie allemaal enorm veel plezier en een hele fijne dag morgen. :D
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Rick van harte beterschap. Dat wordt dan dus geen Fries suikerbrood. Daar zat je misschien nu ook niet zo op te wachten. We houden contact en maken dan wel een afspraak. Die stammetjes ijzerhout van Jurriaan hou je uiteraard tegoed. Ik heb de kopse kanten direct dik ingesmeerd met lijm. Dus er kan niets mee gebeuren.
vr.gr. Jan Pranger.
 

G.A.V.

Actieve deelnemer
29 aug 2010
149
0
Beste Jan en anderen,

voor morgen moet ook ik mij helaas afmelden. Rick en ik zouden samen afreizen naar het hoge noorden. Rick heeft zich afgemeld en ik heb morgen geen vervangend vervoer..... :( We balen allebei verschrikkelijk maar soms is nou eenmaal niet anders... Ik had één en ander al ingepakt maar dat komt dan een volgende keer wel weer!

Jan, sorry voor deze late en onverwachte afmelding. Ik hoop niet dat je nu veel onnodig werk hebt verricht... :oops:

Voor allen die morgen wel kunnen en gaan...heel veel plezier en ik kijk uit naar de foto's en reacties!

Met vriendelijke groet,

G.A.V.
 

de Haan

Oud hout
17 aug 2009
3.426
687
Emst
g.a.f
als je in zwolle woont, kan ik je ook ophalen.
Is voor mij nauwelijks omrijden vanuit elburg.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.