Onderhoud Hammer/Felder/Altendorf machines regio Belgisch Limburg

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.736
398
Naar aanleiding van deze reactie in onderstaand topic:

Voor herstellingen en onderdelen kan je blijkbaar nog steeds terecht bij AT&M in Schoten. Dit is de laatste technieker waar TEMA met werkte en deze factureert nu rechtstreeks wat veel goedkoper is.

https://www.woodworking.nl/showthread.php?25084-Tema-NV-(Felder)-stopt-er-mee/page2

Ik heb vervolgens contact gelegd met de firma, voor het afstellen van een roltafel en nog wat kleinigheden. Nu is er vooral ook een grote kost qua verplaatsing (200-220€ totaal), gezien ze van Antwerpen moeten komen, en opperde de technieker dat die prijs gehalveerd kan worden als ik iemand in de buurt zou weten waar een onderhoud/nazicht zou moeten gebeuren op één van bovenstaande merken.

Dus bij deze: is er iemand die de technieker wilt laten komen regio Belgisch Limburg, liefst centraal gelegen? Of ergens op de route Antwerpen - Limburg kan ook uiteraard.

Ik hoor het wel!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.