Metabo kgs 216m vs bosch 800 sj

Brrod

Actieve deelnemer
12 feb 2019
46
1
Hoi! Wellicht voor jullie de zoveelste afkortzaag-vraag... maar goed.

Nieuw op het gebied van houtbewerking! Inmiddels een verbouwing gestart op zolder waar ik oa een kledingkast wil gaan maken van vloer tot plafond en nog wat andere zaken waarvoor ik de Metabo 216m heb aangeschaft. Nu heb ik een paar testen gedaan en kom idd tot de conclusie dat deze niet haaks zaagt. Ik heb uitgebreid onderzoek gedaan op internet (commerciële sites) en daar wordt het ook wel vermeld. Dus ben er bekent mee...

Nu ben ik wel heel erg benieuwd naar de Bosch...kan hier alleen geen vergelijkingen van vinden op internet dus stel ik de vraag hier of men een idee heeft? of een beter alternatief? voor wel ongeveer dezelfde prijs! (200/250)

Ik heb 20 dagen om hem te ruilen ;)
 

TUNE4IT

Actieve deelnemer
14 jun 2017
232
32
Ik heb de iets grotere broer van deze machine. En die is ieder geval wel bij te stellen. Zaagt de zaag niet haaks verticaal of niet haaks tegenover de aanslag?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.