Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 35
    Senior Member
    Ingeschreven
    Aug 2017

Festool Domino, waar?

Hallo,

Al een poosje zoek ik een Domino. Op Marktplaats gekeken maar het gross dat daar wordt aangeboden is doorgestoken kaart.
    Waar kun je het voordeligst zo'n machientje op de kop tikken? Importeren uit UK of Duitsland? Kan dat zonder dat je veel invoerrechten hoeft te betalen?

Groet, Arnold

Ik heb toevallig vandaag mijn DF 500 binnengekregen, gekocht bij Rubart.de. Ik keek af en toe op idealo (https://www.idealo.de/preisvergleich...s-festool.html) en toevallig was er een aanbieding van onder de 700 euro. Meestal zitten ze rond de 750, maar af en toe zijn er aanbiedingen.

In Duitsland kopen is van wat ik kon zien meestal het goedkoopst, voor garantie etc. maakt het verder niet uit. Dus tenzij je hem snel nodig hebt zou ik aanraden af en toe op Idealo of een andere prijsvergelijker te kijken tot er een (relatief) voordelige deal voorbij komt.

Edit: dit gaat over de Q-Plus, hetzelfde geldt voor de Q-Set natuurlijk, maar dan iets duurder.
    Laatst gewijzigd door city17; 11-02-19 om 18:14.

Senior Member
    Ingeschreven
    Aug 2017
    Hoi, bedankt voor je reactie. Krijg je dan ook een BTW factuur er bij? Ik kan namelijk zakelijk aankopen doen. Dus als ie 700 euro is dan komt dat neer op 570 ex. BTW.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door city17 Bekijk Berichten
    Ik heb er toevallig vandaag eentje binnengekregen, gekocht bij Rubart.de. Ik keek af en toe op idealo (https://www.idealo.de/preisvergleich...s-festool.html) en toevallig was er een aanbieding van onder de 700 euro. Meestal zitten ze rond de 750, maar af en toe zijn er aanbiedingen. In Duitsland kopen is van wat ik kon zien meestal het goedkoopst, voor garantie etc. maakt het verder niet uit. Dus tenzij je hem snel nodig hebt zou ik aanraden af en toe op Idealo of een andere prijsvergelijker te kijken tot er een (relatief) voordelige deal voorbij komt.

Er staat op mp 1 te koop. Vlakbij mij, en heb (goede)ervaring met de verkoper.

Senior Member
    Ingeschreven
    Aug 2017
    Welke is dat? Die uit Sneek?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Atomic2018 Bekijk Berichten
    Er staat op mp 1 te koop. Vlakbij mij, en heb (goede)ervaring met de verkoper.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AHK Bekijk Berichten
    Hoi, bedankt voor je reactie. Krijg je dan ook een BTW factuur er bij? Ik kan namelijk zakelijk aankopen doen. Dus als ie 700 euro is dan komt dat neer op 570 ex. BTW.
    Dat kan soms wel, ik weet het niet meer precies, maar bij of Werkzeugstore24, of Rubart.de (misschien zelfs beide) kon dat wel.

Als je voor zo'n prijs kunt kopen zou ik niet op Marktplaats gaan zoeken, tenzij er een supergoede deal is voor een net nieuwe machine, want waarom zou je een mogelijk onbetrouwbare machine tweedehands kopen als je voor bijna hetzelfde bedrag een gloednieuwe kunt krijgen.

ja idd

edit:
    Zie nu wel dat ie niet in Systainer zit. Dus ben benieuwd naar de leeftijd van deze.

Senior Member
    Ingeschreven
    Aug 2017
    Die hanteert zijn prijs van €699,- zonder BTW factuur. Dat is duurder dan nieuw

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Atomic2018 Bekijk Berichten
    ja idd

Wat misschien ook handig is om te weten dat de accessoires, domino-deuvels en freesjes ook een pak goedkoper zijn bij de Duitse webshops, dus dat voordeel moet je eigenlijk ook nog meerekenen. Het enige nadeel is dat de levertijd iets langer kan zijn.

Edit: Wat ik in mijn vorige bericht bedoelde was dat je een BTW-nummer invult en de BTW er automatisch af gaat, dus hoef je die later niet eens meer terug te vragen. Als dat niet automatisch gebeurt kun je volgens mij sowieso altijd met de factuur het later terugvragen.
    Laatst gewijzigd door city17; 11-02-19 om 18:31.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AHK Bekijk Berichten
    Hallo,

Al een poosje zoek ik een Domino. Op Marktplaats gekeken maar het gross dat daar wordt aangeboden is doorgestoken kaart.
    Waar kun je het voordeligst zo'n machientje op de kop tikken? Importeren uit UK of Duitsland? Kan dat zonder dat je veel invoerrechten hoeft te betalen?

Groet, Arnold
    Informeer even bij harkema Dordrecht. Zijn voor ons vaak de goedkoopste in machines.

Forum Rechten