(TIP) Hammer A3-41 met langgatboor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fga

Actieve deelnemer
16 jan 2018
47
1
Voor hoeveel stond dit toestel te koop? Het zoekertje is reeds verwijderd precies!
 

zaagfabriek

Actieve deelnemer
4 feb 2015
200
20
Rhenen
www.instagram.com
@franksen Veel Felder machines op tweedehands be zijn inderdaad geen zuivere advertenties, vaak dat de machine mee verhuisd is naar Italië of Oostenrijk en dat de verkoper de transportkosten zelf betaald als je alles van te voren betaald. Hier in Nederland hebben we vooral Festool oplichters;-)
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.734
397
2050 euro of iets in die aard. Was echt een goede prijs.

Blijft frappant, die valse advertenties. Zouden er echt op regelmatige basis mensen in trappen?
 

franksken

Actieve deelnemer
4 mrt 2008
423
20
Drongen, Belgie
2050 euro of iets in die aard. Was echt een goede prijs.

Blijft frappant, die valse advertenties. Zouden er echt op regelmatige basis mensen in trappen?

Ik zie ze toch nog regelmatig passeren op 2dehands en zijn gemakkelijk te herkennen aan de advertenties met enkel een e-mailadres. Als het taalgebruik dan nog wat mank is (een zaagblad met een maaihoogte van 10 CM bijvoorbeeld), dan weet je het wel
 

city17

Actieve deelnemer
15 apr 2018
298
18
Groningen
Leuke winst voor een keertje heen en weer rijden. Lijkt me niet een machine waar de handelaar verder nog werk aan heeft gehad.
 

Superkees

Post veel
17 aug 2017
2.062
407
Tsja. Ik werk als zelfstandige. Nu zal mijn uurtarief wellicht een stuk hoger zijn dan dat van een handelaar, maar ik denk dat de handelaar (tenzij die echt in de buurt zit) meer dan de helft van zijn winst kwijt is aan heen en weer rijden en brandstof. Dan verdient die er misschien 300- euro aan. Dat is dan ca. 15% van de investering. En daar moet ook nog een pand, de stroomrekening, de gasrekening, de verzekeringen et cetera van betaald worden.

Het valt dus wel mee.
 

Speculaasbrok

Actieve deelnemer
19 dec 2018
125
23
Harkstede
Nou ja, ik denk dat dit nog wel een beetje meevalt. En zeker als particulier is de prijs nu fors hoger.
Aan de andere kant loopt deze handelaar nu ook het risico op eventuele reparatiekosten.
 

franksken

Actieve deelnemer
4 mrt 2008
423
20
Drongen, Belgie
Tsja. Ik werk als zelfstandige. Nu zal mijn uurtarief wellicht een stuk hoger zijn dan dat van een handelaar, maar ik denk dat de handelaar (tenzij die echt in de buurt zit) meer dan de helft van zijn winst kwijt is aan heen en weer rijden en brandstof. Dan verdient die er misschien 300- euro aan. Dat is dan ca. 15% van de investering. En daar moet ook nog een pand, de stroomrekening, de gasrekening, de verzekeringen et cetera van betaald worden.

Het valt dus wel mee.

Dat is als je er van uit gaat dat de handelaar er zelf om gaat maar dat is dus niet het geval. Mijn combine destijds is opgehaald door een Oostblokchauffeur die geen letter Nederlands sprak. Ik schat transport ca 150 euro, dus al bij al toch een mooie marge
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.