Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 39

Wat is een goede tafelcirkelzaag

Hallo allen
    Ik ben op zoek naar goede tafelcirkelzaag, toepassingsgebied is hobby/thuisprojecten, ik hoef er mn boterham niet mee te verdienen. Echter ik ben wel van mening dat een aantal zaken degelijk moeten zijn
    Bijv het bed ( zo noem je het deel van een metaalfreesbank waarop je je machineklem spant) uiteraard begrijp ik dat de sky the limit, er is een relatie tussen kwaliteit en prijs. Nu weet ik dat hier mensen zijn die veel meer "houtervaring" hebben als ik, daarom leg ik hier de vraag neer, alvast bedankt voor de input
    Vr gr Bert

Hallo Bert, mobiel of stationaire machine? 230v of 380v?

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Budget?

Search ook al geprobeerd? Het zal je verbazen, maar je bent niet de eerste die iets dergelijks vraagt 😉

Hallo Joost in principe 230 V ik heb nl geen 400V in de schuur

Ik dacht tot aan 1000 euro, ja search heb ik gedaan en lees posit. Berichten over de Bosch, ik heb de HBM machines ook gezien , zien er goed uit maar zijn ze dat ook?.

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Als de DeWalt in je budget zit dan zul je daar nooit spijt van krijgen.

Maar aankoopadvies is altijd een lastige vraag want ieder forumlid heeft een andere goede aanrader

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sang Bekijk Berichten
    Als de DeWalt in je budget zit dan zul je daar nooit spijt van krijgen.

Maar aankoopadvies is altijd een lastige vraag want ieder forumlid heeft een andere goede aanrader
    Welk type DW neem aan dat er meerdere zijn?

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Ik ben altijd voor de overmaat, dus ik zou dan voor de DW7491 gaan, die kan wat breder zagen en heeft wat meer vermogen.

Ik heb zelf een DW 745 type 1, waar ik meer dan tevreden over ben, maar soms kom ik de breedte tekort...
    Mvg,

Richie

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bert65 Bekijk Berichten
    Welk type DW neem aan dat er meerdere zijn?
    Zijn er 2 inderdaad, kwalitatief het zelfde maar de duurdere heeft meer bereik en het mes is makkelijker los te halen (of is dat bij de 745 inmiddels ook zo? )

Moet het een nieuwe zijn en hoeveel ruimte heb je
    er komen met enige regelmaat mooie gebruikte machines te koop
    Dikwijls zijn die wel 3fase

3fase aanleggen kost in de meeste gevallen rond de 210 euro https://www.liander.nl/verzwaren-aansluiting-consument
    Is wel een extra investering, maar de kans dat je voor een mooie prijs een geweldige zaagtafel vind is daarmee een stuk groter
    Met een hamer past alles...

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten