Twee Silky Woodboy inklapbare Japanse zagen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lei Olischlager

Actieve deelnemer
22 mrt 2018
32
0
Sittard
Een Kataba 240 mm en een Dozuki 240mm zaagblad. Beiden zijn crosscut geslepen. Zo goed als nieuw. Te koop tegen ieder aannemelijk bod. Bieden kan tot zondag 11 februari 20.00 uur.
Silky Woodboy 1.jpgSilky Woodboy 2.jpg
 

Lei Olischlager

Actieve deelnemer
22 mrt 2018
32
0
Sittard
Beste Juriaan, je maakt er voor mij wel een intelligent verhaal van. Ik ben zo gezegd een beetje plat ge.... Nou goed dan De nieuwprijs voor beide zagen is zo ongeveer 150 euro samen toen ik ze kocht. Ze zijn een aantal jaren oud en zeer weinig gebruikt omdat ik niet kan wennen aan Japanse zagen. Verder kan ik niet zeggen wat ik redelijk vind anders moet ik een prijs noemen en ik heb er geen flauw idee van. Bij andere gereedschappen die ik te koop aan bood heb ik hier nooit zo'n opmerking bij gekregen, maar goed voor alles is een eerste keer. Ik vind een redelijk bedrag 75 euro, da's de helft. Ik hoop dat ik hiermee aan je brandende vraag enigszins heb kunnen voldoen. Dus vol je zelf vrij om een "redelijk"bod te doen. PS. Ik verkoop mijn gereedschappen niet voor de lol.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Uit de regels:

Richtprijs verplicht of start bod bij bieden. De enigste 3 uitzonderingen op deze regel zijn gezocht en tip en gratis.


dus, leg ons uit wat jij redelijk vindt...

Lei heeft al vele artikelen op deze manier verkocht hier op het forum
Een prima zaak, misschien tijd om de spelregels eens te herschrijven (al vaker geopperd)
 

Heraldus

Actieve deelnemer
26 feb 2018
37
4
Zwolle
Wat is het winnende bod eigenlijk ? Of kom om precies 20.00 ook nog geboden worden? Weet ik dat voor een eventuele volgende keer.
Groet Heraldus
 

Heraldus

Actieve deelnemer
26 feb 2018
37
4
Zwolle
Ik zag het want de beitels was ik net te laat omdat het precies 20.00 dacht ik jammer te laat.

Groet Heraldus
 

Heraldus

Actieve deelnemer
26 feb 2018
37
4
Zwolle
Dus tot 20.00 bieden betekent dat er om enkele seconden voor 20.01 nog geboden kan worden weet ik dat voor een volgende keer.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Wat is het winnende bod eigenlijk ? Of kom om precies 20.00 ook nog geboden worden? Weet ik dat voor een eventuele volgende keer.
Groet Heraldus

Als er staat TOT 20:00 dan is een bod van 19:59.59 nog voor die tijd
als er staat TOT EN MET dan lijkt het me dat je kan bieden tot 20:00:59

In deze lijkt het me dus dat Herald het winnende bod heeft
Tijd voor een notaris ;)
 

maja158

Post veel
25 mei 2010
942
86
Balloërveld (Dr)
En anders doe je het net als een echte veiling, na een bod komt er automatisch 5 minuten bij om (weer) een bod uit te brengen...
Wat een gedoe...

Succes!

Groet,
Jan
 

Lei Olischlager

Actieve deelnemer
22 mrt 2018
32
0
Sittard
Er staat bieden tot zondag 20.00 uur. Het laatste bod voor 20.00 uur was van Huub om 19.58 tussen deze tijd en 20.00 uur zijn geen nieuwe biedingen gedaan. Dus heeft Huub het hoogste bod gedaan. Alweer de zoveelste les voor mij bij het forum. In het vervolg worden er door mij alleen nog gereedschappen aangeboden via marktplaats; het lijkt wel een kleuterschool. Gelukkig ben ik bijna door al mijn gereedschappen heen.
 

mcarma

Actieve deelnemer
15 jun 2012
144
0
Kontich
Dacht dat ondertussen wel voorbij waren aan het snipen van een veiling. er moet een einddatum en tijd opgeven worden omdat de mensen dan weten wanneer ze het ongeveer gaan kunnen krijgen, niet om dan op het allerlaatste een bod te doen. Bij een veiling komt er gewoon tijd bij, zodat de koper de hoogtste en dus eerlijkste prijs krijgt.
Dus ik vind dat er nu gewoon nog verder moet kunnen geboden worden maar ik ben natuurlijk niet de baas.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.