Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 25
    Ik zag het want de beitels was ik net te laat omdat het precies 20.00 dacht ik jammer te laat.

Groet Heraldus

Huub, de zagen zijn voor jouw. Stuur even een email naar lei.Olischlager@ziggo.nl en dan handelen we het verder af.

Dus tot 20.00 bieden betekent dat er om enkele seconden voor 20.01 nog geboden kan worden weet ik dat voor een volgende keer.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heraldus Bekijk Berichten
    Wat is het winnende bod eigenlijk ? Of kom om precies 20.00 ook nog geboden worden? Weet ik dat voor een eventuele volgende keer.
    Groet Heraldus
    Als er staat TOT 20:00 dan is een bod van 19:59.59 nog voor die tijd
    als er staat TOT EN MET dan lijkt het me dat je kan bieden tot 20:00:59

In deze lijkt het me dus dat Herald het winnende bod heeft
    Tijd voor een notaris
    Met een hamer past alles...

Lijkt mij ook anders had ik nog wel een bod uitgebracht.
    Groet Heraldus

Senior Member
    Ingeschreven
    May 2010
    En anders doe je het net als een echte veiling, na een bod komt er automatisch 5 minuten bij om (weer) een bod uit te brengen...
    Wat een gedoe...

Succes!

Groet,
    Jan

Er staat bieden tot zondag 20.00 uur. Het laatste bod voor 20.00 uur was van Huub om 19.58 tussen deze tijd en 20.00 uur zijn geen nieuwe biedingen gedaan. Dus heeft Huub het hoogste bod gedaan. Alweer de zoveelste les voor mij bij het forum. In het vervolg worden er door mij alleen nog gereedschappen aangeboden via marktplaats; het lijkt wel een kleuterschool. Gelukkig ben ik bijna door al mijn gereedschappen heen.

Senior Member
    Ingeschreven
    May 2010
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lei Olischlager Bekijk Berichten
    Het laatste bod voor 20.00 uur was van Huub om 19.58 tussen deze tijd en 20.00 uur zijn geen nieuwe biedingen gedaan.
    Ik hou niet van zeuren maar bij mij staan er toch echt andere tijden in het scherm...
    tijden.jpg

Groet,
    Jan

En dat is het verschil tussen "tot" en "met".

Dacht dat ondertussen wel voorbij waren aan het snipen van een veiling. er moet een einddatum en tijd opgeven worden omdat de mensen dan weten wanneer ze het ongeveer gaan kunnen krijgen, niet om dan op het allerlaatste een bod te doen. Bij een veiling komt er gewoon tijd bij, zodat de koper de hoogtste en dus eerlijkste prijs krijgt.
    Dus ik vind dat er nu gewoon nog verder moet kunnen geboden worden maar ik ben natuurlijk niet de baas.

Forum Rechten