Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 25

Twee Silky Woodboy inklapbare Japanse zagen.

Een Kataba 240 mm en een Dozuki 240mm zaagblad. Beiden zijn crosscut geslepen. Zo goed als nieuw. Te koop tegen ieder aannemelijk bod. Bieden kan tot zondag 11 februari 20.00 uur.
    Silky Woodboy 1.jpgSilky Woodboy 2.jpg

Uit de regels:

Richtprijs verplicht of start bod bij bieden. De enigste 3 uitzonderingen op deze regel zijn gezocht en tip en gratis.

dus, leg ons uit wat jij redelijk vindt...

Beste Juriaan, je maakt er voor mij wel een intelligent verhaal van. Ik ben zo gezegd een beetje plat ge.... Nou goed dan De nieuwprijs voor beide zagen is zo ongeveer 150 euro samen toen ik ze kocht. Ze zijn een aantal jaren oud en zeer weinig gebruikt omdat ik niet kan wennen aan Japanse zagen. Verder kan ik niet zeggen wat ik redelijk vind anders moet ik een prijs noemen en ik heb er geen flauw idee van. Bij andere gereedschappen die ik te koop aan bood heb ik hier nooit zo'n opmerking bij gekregen, maar goed voor alles is een eerste keer. Ik vind een redelijk bedrag 75 euro, da's de helft. Ik hoop dat ik hiermee aan je brandende vraag enigszins heb kunnen voldoen. Dus vol je zelf vrij om een "redelijk"bod te doen. PS. Ik verkoop mijn gereedschappen niet voor de lol.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jurriaan Bekijk Berichten
    Uit de regels:

Richtprijs verplicht of start bod bij bieden. De enigste 3 uitzonderingen op deze regel zijn gezocht en tip en gratis.

dus, leg ons uit wat jij redelijk vindt...
    Lei heeft al vele artikelen op deze manier verkocht hier op het forum
    Een prima zaak, misschien tijd om de spelregels eens te herschrijven (al vaker geopperd)
    Met een hamer past alles...

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2013
    ik ben zeer geinterseerd en wil graag 75 bieden voor de 2 zagen samen. groet Blom

Ik bied €85 voor de set, excl verzenden want ik woon in de buurt

€95

Wat is het winnende bod eigenlijk ? Of kom om precies 20.00 ook nog geboden worden? Weet ik dat voor een eventuele volgende keer.
    Groet Heraldus

Lei mag het zeggen wat mij betreft. Ik was op twee fronten tegelijk aan het strijden grt Marcel

Forum Rechten