Gezocht: plankdragers (replica?) Zweeds design wandmeubel

Marthijn

Actieve deelnemer
26 jan 2014
140
0
Zeist
Dag allen,

Voor een vriend ben ik op zoek naar dit type plankdrager. Het meubel is nieuw, maar de fabriek is niet van zins om een extra plank of setje dragers los bij te leveren...

IMG-20190203-WA0000.jpg

Dit is het meubel:
IMG-20190203-WA0001.jpg

Ik ben benieuwd of iemand ons verder kan helpen.

Groet,
Marthijn
 

Arjan'74

Actieve deelnemer
20 dec 2012
86
12
Wat ontzettend flauw dat ze dat niet willen opsturen, een paar dragers kunnen zo in een envelop.
Het is misschien niet origineel, maar je kan overwegen om een passend boutje te zoeken en die wat in te korten.
Sommige bouten hebben tussen het draad en de kop nog een stukje metaal zonder draad. Daar zou je wel nette van moeten kunnen maken.
Gebruik je een stukje draadloos als drager en ingekort schroefdraad om ze in het meubel te schroeven.
 

Bernard43

Actieve deelnemer
13 jan 2017
232
71
als ik naar de grootte van het gat en het dragertje kijk zou een inbusboutje wel eens goed kunnen passen. M5 of M6?
 

Marthijn

Actieve deelnemer
26 jan 2014
140
0
Zeist
Ik weet de maat zo even niet, denk inderdaad M6. Maar zijn idee is om, ipv zelf een bijpassende plank te maken, er een glasplaat in te maken. Vanzelfsprekend werkt elke plankdrager, maar hij zoekt een soortgelijke bijpassend type.

Enig idee waar we deze zoektocht kunnen beginnen?
Onze eerstvolgende stap is proberen te achterhalen wie de leverancier van dit type is, maar dat lijkt mij een uitdaging.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.