Klium gereedschap

Atomic2018

Nieuw lid
26 nov 2018
21
0
Je kunt ook bij mastertools kijken. Daar is de 564531 voor 177ex

edit : En idd ook goede ervaringen met Klium. Goede shop.
 
Laatst bewerkt:

mark20v

Actieve deelnemer
3 jan 2016
315
73
Groningen
Klium bevalt tot nu toe prima bij mij. Paar keer besteld waarbij slechts 1x vertraging doordat de producent zelf leverproblemen had. Dat deel van de bestelling pakten ze toen in deellevering waardoor de rest gewoon netjes door ging.
 

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.726
706
Enschede, Twente
Klium rekent voor de CXS € 286,94. Bij Rubart (DE) kost dezelfde set € 261,80, waar nog wat aan verzendkosten bijkomt. Het duurt bij Rubart meestal wel even voor het bezorgd is, maar ik vind het verschil van € 27 rond (10%) daar meer dan tegenop wegen.
 

Speculaasbrok

Actieve deelnemer
19 dec 2018
125
23
Harkstede
Deze klusser ook altijd erg tevreden over klium. Nette prijzen, goede levertijden en klantenservice. De website is echter zeer matig opgezet. Tip: kijk eens bij het meetgereedschap van Facom daar. Leuke winkelhaken of aanslagen e.d. voor weinig geld.
 

Erik701

Actieve deelnemer
7 okt 2015
205
27
Genk (BE)
Klium levert rechtstreeks vanuit het magazijn van Imes in Hasselt. Die hebben een gigantische hoop op voorraad, vandaar de goede levertijden en scherpe prijzen. Niets mis mee. Wel als je gewoon aan de balie bij Imes wilt gaan afhalen, dan betaal je een stuk meer :)
 

NielsvdB

Nieuw lid
23 mei 2018
9
0
Hendrik-Ido-Ambacht
Klium is een prima winkel. Waar je wel rekening mee moet houden is dat sommige apparaten niet voldoen aan bijvoorbeeld voorwaarden voor acties ivm (niet Nederlands) serienummer. Zelf tegenaan gelopen na aanschaffen van mijn Makita LS1018L. Op die manier liep ik een Makita Accessoireset mis. Geen grote ramp, maar wel iets om rekening mee te houden.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.