Geleider van Bosch GTS 10 XC

mdgmarcel

Nieuw lid
31 dec 2018
4
0
Hallo allen,

Ik ben me eigen aan het oriënteren voor een nieuwe zaagtafel. Het is de bedoeling dat het een tafelmodel
wordt, hierbij viel mijn oog op de Bosch GTS 10 XC.

Mijn prioriteit op een zaagtafel is de nauwkeurig en maatvastheid van het systeem.

Nu zag ik van bovengenoemde tafel deze review: https://www.youtube.com/watch?v=ptimBvU0fQQ

Wat aan de hand is op 5:45min wil ik nu net niet. Wie kan hier iets over melden of eventueel suggesties
voor zaagtafels waarbij deze afwijking er niet is of kan ontstaan?

mvg,
Marcel
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.280
146
Enkhuizen
Ik heb dezelfde machine al 3 jaar in gebruik en ben er zeer tevreden over. Het getoonde probleem heb ik zeker niet, maar lijkt me oplosbaar door de klemkracht van de geleider af te stellen.
Als je in de buurt woont of wellicht eerstdaags komt ben je welkom om deze zelf te bekijken en te beoordelen.
Deze zaag heb ik in Duitsland gekocht bij www.rubart.de. Dat scheelde met het onderstel erbij meer dan € 300 tov NL prijzen. De garantie is internationaal maar nooit nodig gehad.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.