TIP: grote/nieuwe lintzaag voor weinig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Yup, daar staat een ticket uit
Heb ook andere merken (zelfde zaag, andere kleur) een bericht gestuurd
Even afwachten dus...
 

Beickybeer

Actieve deelnemer
17 dec 2016
292
104
Mechelen
@Toxiq, ik heb net dezelfde lintzaag (de profitech), ben er tevreden van, heb wel tuffsaws linten erbij gekocht want het originele trok op niets :p
 

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.917
846
Oss
Jeroen, had je misschien een biertje op toen je de lintzagen hebt vergeleken:cool:?
Ze zijn echt niet hetzelfde.
 

Mitchelmaniak

Actieve deelnemer
4 aug 2016
27
11
Mol
Thanks Christophe ! Ben benieuwd, eind volgende week levering wss...
tuffsaw reeds gevraagd voor beste voorstel voor mijn doeleind
 

yarnev

Actieve deelnemer
13 okt 2014
86
0
Ik ben me er vandaag ook een gaan kopen :). De iets grotere broer (https://www.dbs-machines.be/nl/eindereeks/machine/holztech-lz480l/), ben benieuwd!
Ging hem gewoon eerst direct met de camionet meeneemen, waarvan ze ook zeiden dat het geen probleem was. Tot de verkoper terug kwam en zei dat het niet ging lukken omdat er wat te grote machines voor stonden... Dat was even een jammere afknapper... Maar goed, hopelijk zijn die andere gedrochten snel verzet en kan ik hem spoedig gaan ophalen.
 

Mitchelmaniak

Actieve deelnemer
4 aug 2016
27
11
Mol
Yarnev, heb ik ook bekeken maar vond de meerprijs en niet veel verschil in spec niet doorslaggevend. Net de zagen besteld bij tuffsaw. 2x M42 zagen !
 

yarnev

Actieve deelnemer
13 okt 2014
86
0
Mja, heb ook lang getwijfeld hoor. De extra Pk's, de volle wielen in tegenstelling tot spaak-wielen en hogere langs-geleider hebben me uiteindelijk nipt over de streep getrokken. Hopelijk rendeert het :).
 

Mitchelmaniak

Actieve deelnemer
4 aug 2016
27
11
Mol
Yarnev, tevreden over jou aankoop. Ik moet zeggen dat die dingen ism tuffsaw oersterk zijn. Zaagt 200x200 eik door met soeplesse!

Had ik persoonlijk nooit verwacht!
 

yarnev

Actieve deelnemer
13 okt 2014
86
0
Meer dan tevreden! Dit weekend eindelijk kunnen installeren en afstellen (service van BD&S was ook wel echt heel goed moet ik zeggen). Ben nog niet aan de heel fijne afstelling geraakt, maar bij wijze van snelle test een stuk padouk van 15cm hoog erdoor gehaald en met een 3/4 varitooth blad van tuffsaw mooie fineer-stroken van 1mm dik afgezaagd zoals een mes door boter. Dat was leuk :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.