Tip: inca lintzaag

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.134
969
Dat is inderdaad een Inca. Het is het model met de losse motor en daarmee waarschijnlijk een ouder model. €100 is niet veel, maar deze is niet compleet. Zo zit er geen langs- of verstekgeleider bij en ik vraag mij of of de bovenste geleider van het zaaglint compleet is. Dat is heel moeilijk om te zeggen aan de hand van 1 foto, maar hij lijkt niet compleet. Missende onderdelen aanvullen is bij Inca vaak een duur grapje.
 

Joseph

Actieve deelnemer
17 aug 2013
219
92
Omgeving Alkmaar
Vraagprijs is maar €100, alle waar naar zijn geld natuurlijk. Maar het belangrijkste deel van de parralelgeleider zit er wel degelijk bij. Achter de machine lijken ook nog wat onderdelen te liggen. En kortgeleden is ook een goedkoop alternatief voor geleiders van Dewalt op het forum gepasseerd.
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.691
99
Utrecht
Dat is inderdaad een Inca. Het is het model met de losse motor en daarmee waarschijnlijk een ouder model. €100 is niet veel, maar deze is niet compleet. Zo zit er geen langs- of verstekgeleider bij en ik vraag mij of of de bovenste geleider van het zaaglint compleet is. Dat is heel moeilijk om te zeggen aan de hand van 1 foto, maar hij lijkt niet compleet. Missende onderdelen aanvullen is bij Inca vaak een duur grapje.
Op het moment is er iemand druk bezig lintzaag onderdelen te verkopen op marktplaats, locatie Ter Aar... (ook geen relatie met verkoper :))

Vraagprijs is maar €100, alle waar naar zijn geld natuurlijk. Maar het belangrijkste deel van de parralelgeleider zit er wel degelijk bij. Achter de machine lijken ook nog wat onderdelen te liggen. En kortgeleden is ook een goedkoop alternatief voor geleiders van Dewalt op het forum gepasseerd.
Als het wat meer in de buurt was geweest had ik 'm opgehaald, nu laat ik de eer aan iemand anders.
 

AHK

Actieve deelnemer
17 aug 2017
608
61
Flakkee
Vraagprijs is maar €100, alle waar naar zijn geld natuurlijk. Maar het belangrijkste deel van de parralelgeleider zit er wel degelijk bij. Achter de machine lijken ook nog wat onderdelen te liggen. En kortgeleden is ook een goedkoop alternatief voor geleiders van Dewalt op het forum gepasseerd.

Yep, dat klopt als een bus. Te bestellen via Kruis ;-)
 

rjmulder

Post veel
6 nov 2014
948
32
Twente
www.rjmaakt.nl
Zo te zien zit er wel een langsgeleider op wat er achterligt is een kap voor een zaagtafel als ik het goed zie.
En de prijs is inderdaad laag, zal ook vast een reden hebben.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.