Allerlei dubbelzijdig gemelamineerde werkbladen aangeboden

fungus

Actieve deelnemer
24 feb 2015
59
6
'llo,

Mijn hobby werkruimte moet eindelijk een deel van zijn stock gaan prijsgeven om van de items die toch nooit gaan gebruikt worden ( en voortdurend van her naar der versleept worden) af te raken.
Zo zijn er een aantal werkbladen die de deur uit moeten. De werkbladen zijn benoemd onder A, B, C, D en E. Op die manier kan diegene die interesse heeft aangeven welk blad hij verkiest.
Indien er van een bepaald werkblad meerdere foto's en details gewild zijn dan kan dat uiteraard.
Ik heb totaal geen idee wat een werkblad aan waarde voor iemand anders heeft. Ik ga er dus ook geen prijs op kleven. Stuur me een berichtje met je bod indien er interesse is, dan komen we er wel uit.

Dit zijn geen nieuwe bladen en ze kunnen dus hier of daar gebruikssporen vertonen. Indien interesse dan stuur ik de foto's van eventuele sporen. Voor werktablet of freestafel zijn ze prima.
De werkbladen dienen afgehaald te worden in Belgisch Limburg in de nabijheid van Hasselt/ ST. Truiden.

(Het zichtbare stof en vuil wordt uiteraard verwijderd; nu even de rug sparen want misschien belanden ze wel allemaal in de afvalcontainer :()


werkblad A : 166 cm x 78 cm x 4 cm. Heeft 2 doorvoergaten met dekseltjes ( voorste blad op de foto dus).

IMG_4884.jpg

werkblad B : 245 cm x 70 cm x 3,3 cm . Heeft 4 doorvoergleuven. Indien deze gleuven afgezaagd worden dan is de nuttige breedte nog 61 cm.

IMG_4885.jpg

werkblad C : 116 cm x 80 cm x 4 cm

IMG_4890.jpg

werkblad D: 192 cm x 80 cm x 4 cm.
IMG_4891.jpg

werkblad E : 120,5 cm x 57 cm x 4 cm . Is een grijs gevlekt werkblad. Aan één zijde afgekleefd zoals op foto 2 te zien is. (De zwarte lat achteraan kan eraf ).

IMG_4882.jpg 2 IMG_4883.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.