Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 24

Deze zijn bol en dan ligt het er té veel op

Ik ben een winkelhaak aan het maken, daar komen houten stukken op als aanslag
    Die zet ik (oa.) vast met schroeven, het is m.i. niet mooi als dat er flink boven het hout uitsteekt
    Vandaar dat de voorkeur uit gaat naar verzonken
    Met een hamer past alles...

Die patentboutjes zijn volgens mij vaak van verchroomd messing, even vijlen/schuren en dan ben je er.....

Er is precies iets misgelopen met die foto's van de bouw van je winkelhaak? Die zijn nergens te bespeuren in je post...

Volgens mij zoek je deze
    If you can't fix it with a hammer, it must be electrical.

Dat benne wel mooie maar geen messing

Ik moet eens een proefstukje maken of ik dat mooi vind, messing en rvs (of nikkel) combineren... denk het niet
    Met een hamer past alles...

kijk dan hier eens naar
    If you can't fix it with a hammer, it must be electrical.

Hey hallo
    Voor de messing variant Kun je gewoon terecht bij hornbach
    Mvg Leroy

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toxiq Bekijk Berichten
    Deze zijn bol en dan ligt het er té veel op

Ik ben een winkelhaak aan het maken, daar komen houten stukken op als aanslag
    Die zet ik (oa.) vast met schroeven, het is m.i. niet mooi als dat er flink boven het hout uitsteekt
    Vandaar dat de voorkeur uit gaat naar verzonken
    In dat geval zou ik toch naar boekschroeven zoeken - die zijn relatief plat, en kun je goed verzinken (waren voor zover ik weet oorspronkelijk bedoeld om idd boeken (kaft met losbladig binnenwerk) bij elkaar te houden). Ik gebruik ze voor mijn houten en bamboe hengelkokers.

Forum Rechten