Lie Nielsen kruisstaal

Lei Olischlager

Actieve deelnemer
22 mrt 2018
32
0
Sittard
Te koop LN kruisstaal met dubbelsnijwieltje, toestand nieuw,nieuwprijs € 108,-- (Baptist) tegen ieder aannemelijk bod, bieden tot zondag 27januari 2019 20.00 uur. LN kruishout.jpg
 

lemming

Actieve deelnemer
19 jul 2011
28
6
Meer een algemene vraag. Waarom is deze 3 keer duurder dan een Veritas met enkel snijwiel? Alleen vanwege het dubbele wiel?
 

shadowman

Actieve deelnemer
26 mrt 2014
181
0
9 euro inclusief verzendkosten??:confused:
Dat is wel erg weinig als de nieuwprijs 108 euro is
 

Lei Olischlager

Actieve deelnemer
22 mrt 2018
32
0
Sittard
Even los van het bod van €9; waarom het zo duur is ; het is van een super zware kwaliteit, en ik denk dat je de naam LN ook betaald, waarom deze prijs? Kun je beter aan de Baptist vragen, ik weet niet welke winstmarge zij hanteren.
 

GH1

Post veel
8 aug 2017
1.181
214
Breda en omstreken
Het is een Tite-Mark kruisstaal, één van de beste die je kan kopen.......LN verkoopt ze alleen (hij is van Glen Drake), kost in de VS ook al $100.
 
Laatst bewerkt:

tinco

Actieve deelnemer
17 mrt 2017
114
7
Jullie maken grapjes over het bod van 9 euro, maar hij is nog niet overboden :p Bij deze 45 euro.
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.732
397
Dat is al wat meer in de goede richting :) Ik heb van Lei een aantal dingen gekocht, waaronder zijn Veritas kruisstaal. Ik heb de Lie Nielsen variant ook vergeleken toen, en dat is toch echt wel een serieuze stap hoger nog. Qua afwerking, maar vooral ook heel zwaar/solide qua feel en op vlak van de gebruikte materialen.
 

La Torre

Actieve deelnemer
3 okt 2014
43
1
Nederland en Spanje
@tinco:
Jij snapt 't tenminste! :D Zo werkt verkoop bij opbod.
Goed gedaan.
Ik was al bang dat ik 9 euro moest uitgeven voor iets wat ik niet nodig heb... :D
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.