Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 19

Lie Nielsen kruisstaal

Te koop LN kruisstaal met dubbelsnijwieltje, toestand nieuw,nieuwprijs € 108,-- (Baptist) tegen ieder aannemelijk bod, bieden tot zondag 27januari 2019 20.00 uur. LN kruishout.jpg

Member
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Ik bied 9 (negen) euro, inclusief verzendkosten.

Interessante opvatting over 'aannemelijk bod'

heeft ws een nul vergeten..

Meer een algemene vraag. Waarom is deze 3 keer duurder dan een Veritas met enkel snijwiel? Alleen vanwege het dubbele wiel?

9 euro inclusief verzendkosten??
    Dat is wel erg weinig als de nieuwprijs 108 euro is

Even los van het bod van €9; waarom het zo duur is ; het is van een super zware kwaliteit, en ik denk dat je de naam LN ook betaald, waarom deze prijs? Kun je beter aan de Baptist vragen, ik weet niet welke winstmarge zij hanteren.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lei Olischlager Bekijk Berichten
    waarom deze prijs? Kun je beter aan de Baptist vragen, ik weet niet welke winstmarge zij hanteren.
    woekerwinst.

Het is een Tite-Mark kruisstaal, één van de beste die je kan kopen.......LN verkoopt ze alleen (hij is van Glen Drake), kost in de VS ook al $100.
    Laatst gewijzigd door GH1; 20-01-19 om 19:02.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nederhout Bekijk Berichten
    Interessante opvatting over 'aannemelijk bod'
    Waarom denk je dat hij in nederland én spanje woont, als je voor zulke bedragen mooi spul koopt kun je 2 huizen bekostigen
    Met een hamer past alles...

Forum Rechten