Even voorstellen

Rusty89

Nieuw lid
13 jan 2019
8
1
Maar even voorstellen, wel zo netjes

Ik ben Fabian, 29 jaar en woonachtig in Overijssel
Interieurbouwer en brandweerman van beroep

In 2016 ben ik begonnen mijn eigen huis helemaal op te knappen, waardoor er alleen nog een casco stond na het nodige sloopwerk (huis van 1906)
Door drukte, opleidingen en werkzaamheden van de brandweer uiteindelijk 2 jaar bezig geweest waarbij alles is vervangen
Keuken, badkamer (verplaatst), isolatie, kozijnen, dakkapellen, leidingwerk, elektra, noem maar op... En alles zelf gedaan of samen met mijn vader

Op mijn 16e begonnen in de werkplaats, maar na een aantal jaar de overstap gemaakt naar werkvoorbereider vanwege de mogelijkheid tot doorleren
Tijdens de verbouwing was ik nog werkvoorbereider maar mede door de verbouwing begonnen m'n handen toch weer te jeuken en begon de verveling op het kantoor toe te nemen
Zodoende afgelopen zomer de keuze gemaakt om weer in de werkplaats te gaan staan, weliswaar bij een ander bedrijf

Op het moment heb ik nog niet echt plek om te hobbyen aangezien ik alleen nog een berging van 2 x 1,6 m heb waar al m'n gereedschap ligt opgeslagen, maar met een tuin van 240 M² wil ik daar in de toekomst wel verandering in brengen

En ik heb natuurlijk het geluk dat er bij ons op het werk ook gewoon geklust mag worden, daar heb ik een hele batterij aan machines tot mijn beschikking zoals:
2x formaatzaag, CNC, kantenbandmachine, vlakbank/vandiktebank, opdeelzaag, en dan heb ik het alleen nog maar over de grote machines :rolleyes:

Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het wel
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.