even handjes schudden bij het voorstel rondje

klusfoobje

Actieve deelnemer
25 jan 2010
148
0
Hallo allemaal,

Ik heb al een tijdje een account hier en lees wel eens wat mee en bij deze toch even de behoefte om me voor te stellen.

Mijn naam is Michiel en op de een of andere manier heeft iets zelf maken van hout een stevige aantrekkingskracht op me. Het zal iets te maken hebben met het respect voor het ambachtelijke en het gegeven dat die bavaria beter smaakt als je er voor hebt moeten zweten.

Het gereedschap dat ik gebruik is van het grijze en groene spul. Een kostbaar virusje dat me lastig valt... Ik kan dan ook eigenlijk nooit zonder iets bij Baptist de deur uit lopen :oops:

Mijn eerste "grote" projectje is de entree in mijn huis. In de kruipruimte is een bekisting gemaakt voro het opbergen van troep. Daarover heen zat een multiplex betonplaat met een luik erin.

Nu ligt daar een 3 cm massief eiken vloer met een dito luik. Voor het eerst een groot paneel gemaakt, met allerlei frezen gewerkt, messen en veren gezet, zitten rekenen, fouten gemaakt, overnieuw gedaan... kortom, ik heb voldaan op de trap gezeten en naar de vloer met het luik gekeken met strakke naden en de conclussie getrokken... niet slecht voor een eerste project maar... uhm, volgende keer doe ik dat en dat en dat en dat en dat toch beter anders :lol:

Ik denk dat ik hier van jullie nog een hoop kan leren en ws nog een hoop vragen zal stellen ;)
 

Ad de Crom

Actieve deelnemer
17 aug 2008
702
0
addecrom.hpage.com
Michiel, welkom.
Ja, ja de vorige spreker had het over foto's, ik dus ook.
Wij zijn gek op foto's.
Foto's vertellen meer dan de pastoor of de dominee op de kansel :mrgreen:
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.