Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 44
    De recentere Hammer machines zijn gebouwd om door een deuropening te kunnen (mits demonteren van de aanbouwtafel). Mij lijkt dat op het eerste zicht bij deze K3 en wie weet zelfs de Felder ook te lukken? Beide machines zijn alleszins een enorme stap vooruit tov de mobiele tafelzagen. Als je budget ±1500€ is, zou ik ze op zijn minst overwegen. Een grote roltafel vlak tegen het zaagblad is echt een genot om mee te werken.

Die Felder in Zonhoven/2ehands.be is een oplichter. Die machine staat zogenaamd in Italië en wordt voor weinig bij je thuis geleverd. Je kunt deze testen voor afleveren, maar wel eerst €350 vooruit betalen voor de verzending. Denk dat je na betaling niets meer van die verkoper hoort. Als het wel betrouwbaar was geweest, dan had de machine al bij mij gestaan.....

Wauw... Dat verklaart waarom het ding al zo lang te koop staat. Zo staan er nog wel een aantal belachelijk goedkope recente Felders te koop, waar het frauduleuze vanaf druipt... Maar bij deze dacht ik misschien dat het nog realiteit was Heb je het gemeld aan 2dehands.be?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toxiq Bekijk Berichten
    Vreemd....zou er toch een mailtje aan wagen richting amazon
    Meestal zijn dat fraudeleuze aanbieders. Die bieden veel aan voor te lage prijzen. Amazon annuleert de orders dan en geeft het geld terug. Dat is natuurlijk positief omdat je dan direct een andere kunt kopen. Wel voor hogere prijs.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Petrolhead Bekijk Berichten
    Wauw... Dat verklaart waarom het ding al zo lang te koop staat. Zo staan er nog wel een aantal belachelijk goedkope recente Felders te koop, waar het frauduleuze vanaf druipt... Maar bij deze dacht ik misschien dat het nog realiteit was Heb je het gemeld aan 2dehands.be?
    Nee, daar krijg je toch geen reactie op. En omdat ik niet betaald had is er ook nog niets strafbaars gebeurd.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Geheel terzijde: t.e.m. De 700 reeks van Felder kan alles door deuropening van 83cm. ( transportbreedte 80 cm)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brt Bekijk Berichten
    Geheel terzijde: t.e.m. De 700 reeks van Felder kan alles door deuropening van 83cm. ( transportbreedte 80 cm)
    Thks, goed om te weten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Petrolhead Bekijk Berichten
    De recentere Hammer machines zijn gebouwd om door een deuropening te kunnen (mits demonteren van de aanbouwtafel). Mij lijkt dat op het eerste zicht bij deze K3 en wie weet zelfs de Felder ook te lukken? Beide machines zijn alleszins een enorme stap vooruit tov de mobiele tafelzagen. Als je budget ±1500€ is, zou ik ze op zijn minst overwegen. Een grote roltafel vlak tegen het zaagblad is echt een genot om mee te werken.
    Misschien dat het budget nog wel opgetrokken kan worden, heb nu nog ca. 9K beschikbaar voor de hele ruimte en merk dat het hard gaat met vooral klein gereedschap.
    Wil dan wel voor komende 5 jaar klaar zijn met grote uitgaven.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toxiq Bekijk Berichten
    Maar je had hem al gekocht ?
    volgens mij kunnen ze dat dan niet doen, zou ik even goed uitzoeken
    Proberen doen ze het altijd natuurlijk....
    Deze Metabo zaagcominatie, is dat wat?

https://www.marktplaats.nl/a/doe-het...f4f8b9c5b7a618

Het gaat om Afzuiging Metabo EOB 9228 en zaag Tk U 1693 D

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CoSo Bekijk Berichten
    Deze Metabo zaagcominatie, is dat wat?

https://www.marktplaats.nl/a/doe-het...f4f8b9c5b7a618

Het gaat om Afzuiging Metabo EOB 9228 en zaag Tk U 1693 D
    Ik heb deze Metabo even in bezit gehad, maar na 2 maanden weer verkocht. Ik had de 400 volt versie. Als je Festool gewend bent, zou ik zeker niet voor deze Metabo gaan. Ik bleef het ding haaks zetten. De roltafel parallel aan en haaks op de zaag zetten was een vervelend en dagelijks karwei. De parallelgeleider was ook niet al te best. Ik heb de Metabo verkocht en heb nu een Hammer K3. Het verschil in kwaliteit is enorm.
    Ook zijn er van de Metabo moeilijk vervangende onderdelen te krijgen, aangezien ze niet meer gemaakt worden. Ik vond het een rammelbak.
    Aan de andere kant zijn er genoeg mensen die er mee kunnen werken, maar ik had er het geduld niet voor. Succes met je keuze!

Kahlbatsch is me voor... Rammelbak is misschien een tikkeltje overdreven, maar voor de rest is het helemaal waar allemaal. De afzuiging is wel interessanter dan de gemiddelde motafzuiger.

Forum Rechten