Na lang meelezen en wat klussen ook maar even voorstellen

CoSo

Actieve deelnemer
12 okt 2018
162
52
Ik ben Corné uit de polder en ben van beroep ingenieur, maak graag dingen (hout of andere materialen).

Ik heb net een nieuwe woning met aardige bedrijfsruimte die eigenlijk bedoeld was als bios maar na lang twijfelen toch maar weer me oude hobby opgepakt.
Vroeger bij decor bedrijf gewerkt en me gereedschap collectie flink opgebouwd met Festool, in dolle bui alles verkocht en nu begint het toch weer aardig te kriebelen.
Nu begonnen met de aanschaf van een aantal bosch proffesional en wat klein projectje waar ik aan begonnen ben.

Nu op zoek naar zaagtafel, freestafel, lintzaag etc.

 

Bijlagen

  • 2019_01_18_21_24_52_Autodesk_AutoCAD_2018.dwg_.jpg
    2019_01_18_21_24_52_Autodesk_AutoCAD_2018.dwg_.jpg
    28 KB · Weergaven: 257

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.732
397
Dat kan je toch niet maken... Zowat hele gamma Bosch Professional onder de werkbank, maar wel een Makita afkortzaag ipv een GCM12GDL ;) ;)

Fijn dat je de oude liefde terug aangewakkerd hebt! Ideale klusruimte ook, zowat hetzelfde formaat als mijn werkplaats. Daar ga je vele uren in kunnen spenderen :)

Hoe heb je het gatenpatroon geboord/gefreesd?
 

CoSo

Actieve deelnemer
12 okt 2018
162
52
Dat kan je toch niet maken... Zowat hele gamma Bosch Professional onder de werkbank, maar wel een Makita afkortzaag ipv een GCM12GDL ;) ;)

Fijn dat je de oude liefde terug aangewakkerd hebt! Ideale klusruimte ook, zowat hetzelfde formaat als mijn werkplaats. Daar ga je vele uren in kunnen spenderen :)

Hoe heb je het gatenpatroon geboord/gefreesd?

De GCM12GDL gaat er waarschijnlijk wel komen maar de Bosch GCM 8 SJL is net voorzien van nieuw zaagblad (Freud) en bevalt voorlopig nog goed.

De 20mm gatenrij is gemaakt met de UJK Parf Guide System.
 
Laatst bewerkt:

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.691
99
Utrecht
Welkom op het forum Corné!
Ingenieur in welke richting ('t worden er steeds meer :) )
Mooie werkplaats, prima (en veel) gereedschap!
 

CoSo

Actieve deelnemer
12 okt 2018
162
52
Welkom op het forum Corné!
Ingenieur in welke richting ('t worden er steeds meer :) )
Mooie werkplaats, prima (en veel) gereedschap!
Thanks,
Ingenieur in de geodesie en grondonderzoek.
Staat nog genoeg op de planning qua gereedschap.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.