Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Na lang meelezen en wat klussen ook maar even voorstellen

Ik ben Corné uit de polder en ben van beroep ingenieur, maak graag dingen (hout of andere materialen).

Ik heb net een nieuwe woning met aardige bedrijfsruimte die eigenlijk bedoeld was als bios maar na lang twijfelen toch maar weer me oude hobby opgepakt.
    Vroeger bij decor bedrijf gewerkt en me gereedschap collectie flink opgebouwd met Festool, in dolle bui alles verkocht en nu begint het toch weer aardig te kriebelen.
    Nu begonnen met de aanschaf van een aantal bosch proffesional en wat klein projectje waar ik aan begonnen ben.

Nu op zoek naar zaagtafel, freestafel, lintzaag etc.

Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

terwijl ik dit bericht type kijk ik op Amazon en zie dit (Bosch Professional GTS 10 XC - € 400,00) terwijl ik de prijs al poos in de gaten hou.

https://www.amazon.de/gp/product/B00...1U7S9F77&psc=1

Was eigenlijk al bijna overtuig om voor een DeWalt te gaan i.v.m. de Incra Milter 1000 HD die niet op de Bosch past.

Dat kan je toch niet maken... Zowat hele gamma Bosch Professional onder de werkbank, maar wel een Makita afkortzaag ipv een GCM12GDL

Fijn dat je de oude liefde terug aangewakkerd hebt! Ideale klusruimte ook, zowat hetzelfde formaat als mijn werkplaats. Daar ga je vele uren in kunnen spenderen

Hoe heb je het gatenpatroon geboord/gefreesd?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Petrolhead Bekijk Berichten
    Dat kan je toch niet maken... Zowat hele gamma Bosch Professional onder de werkbank, maar wel een Makita afkortzaag ipv een GCM12GDL

Fijn dat je de oude liefde terug aangewakkerd hebt! Ideale klusruimte ook, zowat hetzelfde formaat als mijn werkplaats. Daar ga je vele uren in kunnen spenderen

Hoe heb je het gatenpatroon geboord/gefreesd?
    De GCM12GDL gaat er waarschijnlijk wel komen maar de Bosch GCM 8 SJL is net voorzien van nieuw zaagblad (Freud) en bevalt voorlopig nog goed.

De 20mm gatenrij is gemaakt met de UJK Parf Guide System.
    Laatst gewijzigd door CoSo; 18-01-19 om 22:01.

My bad... Ik dacht op de foto het Makita blauw te zien

Hartelijk welkom,

Met vrienelijke groet, Hans

Welkom op het forum Corné!
    Ingenieur in welke richting ('t worden er steeds meer )
    Mooie werkplaats, prima (en veel) gereedschap!
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmenkveld Bekijk Berichten
    Welkom op het forum Corné!
    Ingenieur in welke richting ('t worden er steeds meer )
    Mooie werkplaats, prima (en veel) gereedschap!
    Thanks,
    Ingenieur in de geodesie en grondonderzoek.
    Staat nog genoeg op de planning qua gereedschap.

Forum Rechten