AF14 Felder afzuiging

A.N

Actieve deelnemer
De afzuiging is niet meer bij ons in gebruik en kan gratis worden afgehaald door een houtbewerker die er iets aan heeft en er mee wil werken.
Het is eigenlijk de bedoeling dat de machine naar een houtbewerker gaat die er iets aan heeft en die niet de intentie heeft om het gelijk op marktplaats te verpatsen.:cool:

De machine (AF14) is 100% goed en was tot enkele weken geleden nog bij ons in gebruik. Machine ziet er ook nog heel netjes uit en heeft bijna geen enkele beschadiging, mobiele uitvoering met stofzak.(die moet wel schoongemaakt worden)
Volgens mij bouwjaar 2011 en rond die tijd nieuw gekocht bij Felder

Er zit nog een nieuwe stofzak bij, die is origineel bij een AF22 geleverd maar volgens mij past die ook op de Af14.
Gebruiksaanwijzing (voor aansluitschema, afbeeldingen etc) is er ook nog bij alleen is die wel in de Franse taal......
Het is krachtstroom!
Afhalen Schoonoord- Drenthe (kan 6 dagen per week ma t/m zat.)

Machine houd ik vast voor de eerste die hier reageert
Mocht je nog vragen hebben kun je me bellen of mailen info@meubelmakerij-grenenhoeve.nl tel.nr. 0591-381588 (even vragen naar Albert)
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.280
146
Enkhuizen
Hallo Albert,
Ik wil die afzuiger wel van je overnemen.
Stuur ook een PB.

Herstel: ik zie dat het krachtstroom is. Helaas.
Succes voor de volgende.
 

Bigfoot48

Actieve deelnemer
18 dec 2018
84
11
Lieshout
Ik heb er inmiddels twee, 1 op 380 en 1 op 220v sinds een paar weken:p.

Ik hoop dat je er iemand mee blij kan maken:cool:
 

yarnev

Actieve deelnemer
13 okt 2014
86
0
Wauw, heel mooi gebaar!
Moest het om een of andere reden toch nog afspringen, wil ik me ook graag kandidaat stellen. De lange trip vanuit Belgie ter zijde, zou ik (eerder 'jij') m'n vader hier heel blij mee maken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.