Lamello systainer ruilen met bijbetaling: oud model systainer voor T-loc model

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vincentios

Actieve deelnemer
23 feb 2017
45
2
Mijn Lamello systainer is de enige systainer die ik heb zonder T-loc en dat is best onhandig bij het transport, want daardoor kan hij niet snel op de andere systainers geklikt worden.
Heeft iemand misschien een nieuw model Lamello systainer (met T-loc) die hij wil ruilen tegen mijn oude model.
Ik wil 25 euro bijbetalen. Uiteraard is de systainer nog helemaal goed en met inlay.

lamello systainer.jpg
lamello_cl2_frei_1.jpg
 

Vincentios

Actieve deelnemer
23 feb 2017
45
2
Ben nog steeds op zoek naar het nieuw type Lamello systainer, dus ik heb een nieuw ruilvoorstel: ik heb nog een nieuwe Festool Toolbox staan. Deze Festool Toolbox + mijn oude type Lamello systainer wil ruilen tegen het nieuwe model Lamello systainer.
festool toolbox.jpg
 

Timovangrinsven

Actieve deelnemer
17 mrt 2018
414
14
Ik had niet meer verwacht dat hier nog een reactie op zou komen haha
Maar ik heb mijn werkplaats in Reeuwijk. Is dat voor jou in de buurt?
Ik woon in Zwolle. Ik heb zelf een top20 lamello en deze past niet in de inlay van de tloc2 systainter die ik heb. Heb je een foto van de inlay van de classic systainer die u heeft?
 

Vincentios

Actieve deelnemer
23 feb 2017
45
2
Zo ziet hij er uit:
20210205_153124.jpg

Zwolle is trouwens niet echt om de hoek. Ik vind het zelf wat te ver om speciaal hiervoor heen en weer te rijden. Mocht je zelf een keer in de buurt van Reewijk zijn moet je maar even een seintje geven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.