Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Houten schabdrager of stellijst voor boekenkast

Voor mijn oude boekenkast uit eikenhout wil ik nieuwe stellijsten.
    In de handel kan je die voor een paar euro kopen, maar de sectie is meestal 14x14 mm.
    Dat is te zwak voor het gewicht dat ze moeten dragen.
    Hoe maak je die ?

houten stellijst.JPG

Als je een account aanmaakt op de woodworking masterclass site van Paul Sellers, kun je het hier vlgns mij zien.

https://woodworkingmasterclasses.com...helf-supports/

2 naast elkaar plaatsen misschien? (Enfin, 4 keer 2 naast elkaar, uiteraard)

Als je ze zelf maakt zal het ongetwijfeld ook groter/zwaarder worden dan de commerciele 14x14's.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HandigeHarry Bekijk Berichten
    Is allemaal in onderstaand linkje uitgelegd man. Heb een hoop gebruiksaanwijzingen van mooie ideeën daarmee gekregen, allemaal stap-voor-stap uitleg, echt handig. Iets van 16,000+ bouwtekeningen stap voor stap uitgelegd, echt zeer fijn. Sinds ik het gebruik ben ik echt een stuk verslaafder geworden aan houtbewerking en ik heb al een paar mooie dingen in elkaar kunnen schroeven. Zou natuurlijk een beetje egoïstisch zijn als ik al dat plezier voor mezelf zou houden, dus mocht je geinteresseerd zijn in houtbewerking zou ik ff https://bit.ly/2HcIDuF checken echt een aanrader
    Dank voor de tip, Harry.
    In de publiciteit biedt Ted een pakket van 16.000 plannen met levenslang abonnement niet voor 297 dollar maar voor amper 67 dollar aan. Én er zitten nog 4 bonuspakketten bij.
    Is dit te mooi om waar te zijn ?
    Ik lees dat je sinds deze maand lid van Woodworking bent. Komt dat door een toevallige combinatie van omstandigheden ? Ik wil & mag niet indiscreet zijn.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ZotVanHout Bekijk Berichten
    Dank voor de tip, Harry.
    In de publiciteit biedt Ted een pakket van 16.000 plannen met levenslang abonnement niet voor 297 dollar maar voor amper 67 dollar aan. Én er zitten nog 4 bonuspakketten bij.
    Is dit te mooi om waar te zijn ?
    Ik lees dat je sinds deze maand lid van Woodworking bent. Komt dat door een toevallige combinatie van omstandigheden ? Ik wil & mag niet indiscreet zijn.
    ZotVanHout, lees dit topic maar eens door en dan weet je genoeg.

Forum Rechten