Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 34
    Ook hier Interesse afhankelijk van de prijs.
    Kun je de kleur nog kiezen?(makita)
    Measure twice,
    Cut once,
    Then force it to fit.

Zelf heb ik de mini systainer bij Gereedschappro vandaan. Voor de prijs een goed gevulde set die bij mij in de auto ligt. In mijn schuur heb ik een T-loc systainer 2, die nu nog los is gevuld met spullen.

Ik heb er dus geen interesse in, maar kan wel wat tips meegeven voor de groepsaankoop.

-neem een oranje koffer, dat is de standaard bij de Oranje Kruis koffer die je koopt voor bedrijven en verenigingen
    -een interieur is een must, bij mij ligt alles los en dat is een ramp (hier moet ik dus nog wat op verzinnen
    -gebruik goede spullen, een krakkemikkige schaar is een ramp. Heb zelf hele mooie betaalbare scharen bij gekocht bij Praxisdienst:
    *Lister 18cm is verplicht i.v.m. openknippen kleding https://www.praxisdienst.nl/nl/Instr...r+14+5+cm.html
    *Spits/stomp 14.5cm is gewoon erruug handig https://www.praxisdienst.nl/nl/Instrumenten/Instrumentarium/Scharen/Chirurgische+schaar+spits+stomp+recht+13+0+cm.html
    -voor de buitenwerkers is een tekentang een nuttige extra
    -bij het klussen is kneuzen of verzwikken (en op je duim slaan!) een vaak voorkomend iets, daar zijn coldpacks (knikpack) erg fijn voor, zitten meestal alleen in de sport EHBO koffers. Koud stromend water is niet altijd direct beschikbaar
    -die coldpacks zijn (in een stuk doek/kledingstuk, anders te koud) ook bij brandwonden bruikbaar
    -pen en papier om aantekeningen te maken
    -setje nitril handschoenen, eigen veiligheid is ook belangrijk.

Wat de prijs betreft, een lege systainer 2 kost al een tientje of vijf, zeker als deze in de kleur oranje besteld moet worden, dus een gevulde koffer is natuurlijk geen koopje, het initiatief is goed maar reken TS niet af op een hoge prijs, die koffer zijn nou eenmaal niet goedkoop. Een standaard BHV koffer kost al rond de vijf á zes tientjes, dan krijg je zo'n slap koffertje en geen systainer!!
    Met vriendelijke groet,

William
    .

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trilliwilli Bekijk Berichten
    Zelf heb ik de mini systainer bij Gereedschappro vandaan. Voor de prijs een goed gevulde set die bij mij in de auto ligt. In mijn schuur heb ik een T-loc systainer 2, die nu nog los is gevuld met spullen.

Ik heb er dus geen interesse in, maar kan wel wat tips meegeven voor de groepsaankoop.
    Dat maakt niet uit maar bedankt alvast voor je tips.

-neem een oranje koffer, dat is de standaard bij de Oranje Kruis koffer die je koopt voor bedrijven en verenigingen
    Die opmerking heb ik al vernomen en zal ik denk gaan gebruiken. Tevens wordt er vaker een gele koffer gebruikt.

-een interieur is een must, bij mij ligt alles los en dat is een ramp (hier moet ik dus nog wat op verzinnen
    Oke, Tussen schotjes of een bak er in.

-gebruik goede spullen, een krakkemikkige schaar is een ramp. Heb zelf hele mooie betaalbare scharen bij gekocht bij Praxisdienst:
    *Lister 18cm is verplicht i.v.m. openknippen kleding https://www.praxisdienst.nl/nl/Instr...r+14+5+cm.html
    *Spits/stomp 14.5cm is gewoon erruug handig https://www.praxisdienst.nl/nl/Instrumenten/Instrumentarium/Scharen/Chirurgische+schaar+spits+stomp+recht+13+0+cm.html
    Bedankt voor de website. Weet niet of het echt verplicht is moet ik nog nakijken, maar een verbandschaar zal nooit ontbreken in een set.

-voor de buitenwerkers is een tekentang een nuttige extra
    Ja dit en een uitzuigpompje.

-bij het klussen is kneuzen of verzwikken (en op je duim slaan!) een vaak voorkomend iets, daar zijn coldpacks (knikpack) erg fijn voor, zitten meestal alleen in de sport EHBO koffers. Koud stromend water is niet altijd direct beschikbaar
    -die coldpacks zijn (in een stuk doek/kledingstuk, anders te koud) ook bij brandwonden bruikbaar
    Dit zit er in incl hoesjes voor de coldpacks.

-pen en papier om aantekeningen te maken
    Goeie tip.

-setje nitril handschoenen, eigen veiligheid is ook belangrijk.
    Hoeft niet speciaal nitril te zijn maar mag ook vinyl zijn.

Wat de prijs betreft, een lege systainer 2 kost al een tientje of vijf, zeker als deze in de kleur oranje besteld moet worden, dus een gevulde koffer is natuurlijk geen koopje, het initiatief is goed maar reken TS niet af op een hoge prijs, die koffer zijn nou eenmaal niet goedkoop. Een standaard BHV koffer kost al rond de vijf á zes tientjes, dan krijg je zo'n slap koffertje en geen systainer!!
    Ik zal proberen een zo goed mogelijke set neer te zetten met een hoge kwaliteit maar betaalbare prijs.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmenkveld Bekijk Berichten
    Alleen de systainers van Festool? Of krijg je nog keuze?
    Ik dacht eerst aan een grijze kleur met rode tloc knop en handvat. Maar dat valt niet op dus wordt oranje met stickers er op. weet niet welke kleur je zou willen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 3dmazter Bekijk Berichten
    Ook hier Interesse afhankelijk van de prijs.
    Kun je de kleur nog kiezen?(makita)
    Zal een vaste kleur worden. Mogelijk dat ik een los pakket kan maken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefmen Bekijk Berichten
    Ik dacht eerst aan een grijze kleur met rode tloc knop en handvat. Maar dat valt niet op dus wordt oranje met stickers er op. weet niet welke kleur je zou willen.

Een los pakket om zelf in een systainer te doen.
    Goed idee!
    Measure twice,
    Cut once,
    Then force it to fit.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefmen Bekijk Berichten

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 3dmazter Bekijk Berichten
    Een los pakket om zelf in een systainer te doen.
    Goed idee!
    Juist, een los pakket, dan kan iedereen 'm in een eigen systainer op zijn eigen systeem zetten!
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmenkveld Bekijk Berichten
    Juist, een los pakket, dan kan iedereen 'm in een eigen systainer op zijn eigen systeem zetten!
    En dan de stickers er los bij leveren voor op de kist.
    Measure twice,
    Cut once,
    Then force it to fit.

Voor een los pakket heb ik afhankelijk van de prijs interesse.
    No tree's were harmed during the making of this project..
    oh wait: Never mind!!

De download link naar de inhoud. Laat even weten wat je er van vind. Tevens zal ik de set ook als los pakket aanbieden. Ik ga morgen een proefset bestellen en dan passen. De sys en de wandhouder zullen een optie worden. Voor vragen ben ik via ehbosystainer@gmail.com bereikbaar.

https://we.tl/t-T0u57K3zKv

Lijkt me een aardig complete set, ik zou er zelf nog een israeli bandage (traumazwachtel) bij in doen.
    Past de set ook in een Bosch 102 l-boxx?
    No tree's were harmed during the making of this project..
    oh wait: Never mind!!

Forum Rechten