Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 9 van de 9 EersteEerste ... 789
Resultaten 81 tot 90 van de 90
    Bedankt luuk
    Ik had er overheen gelezen
    Ik sta voor de keuze
    Dus vandaar de vraag

Welke machine is dit:

$_86.jpg

Staat op Marktplaats. Vraagprijs is minimaal 500- euro. Lijkt me aan de hoge kant.

Is een beetje afhankelijk van de staat van de machine en de mogelijkheden, maar lijkt me verder best reëel.

- - - Updated - - -

Is een beetje afhankelijk van de staat van de machine en de mogelijkheden, maar lijkt me verder best reëel.
    Een echte vakman maakt veel met weinig gereedschap.
    Ik heb veel gereedschap.......

Rollen zijn behoorlijk roestig. Redelijk verwaarloosd. Wel 1100 watt en 300 mm schaafbreedte. Maar merk? Het heeft qua kleur weg van een nieuwere Sheppach. In het lijstje hierboven komt deze niet voor.

Dit lijkt me eerder een oudere HBM of Bernardo, of een vergelijkbaar model.

Ik zou blond zeggen je vervuilt dit topic maar dat terzijde. Stuur een bericht naar de verkoper....

Dit is toch een verzameltopic? Dit model kwam hier nog niet voor.

- - - Updated - - -

Dit is toch een verzameltopic? Dit model kwam hier nog niet voor.

Ja zo kun je het ook bekijken alleen vraag je gelijk of dat model 500 euro waard is. Vandaar mijn opmerking niet kwaadaardig bedoelt maar meer om te voorkomen dat we vervuiling op dit draadje krijgen. Als je verder wilt discussiëren graag pm houden we dit draadje schoon!

Ik ga morgen eens langs bij Tendotools om naar een aantal vlak - vandiktebanken te kijken, zijn er zaken waar ik het best op kan letten?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Superkees Bekijk Berichten
    Welke machine is dit:

$_86.jpg

Staat op Marktplaats. Vraagprijs is minimaal 500- euro. Lijkt me aan de hoge kant.
    Die lijkt veel op de HBM 200 die ik hier gereviewd heb. Dat is een generieke Chinese machine die onder meer namen wordt verkocht. Die zijn niet altijd exact hetzelfde, dus neem niet zomaar aan dat wat in mijn review staat ook voor deze machine geldt. Die ik heb gereviewd kan geen 300 mm breed schaven, dus mogelijk is het de HBM 300. 1100 W is wel heel weinig voor een vlak/vandiktebank van 300mm en dat lijkt mij eerder een fout in de advertentie. De HBM 200 en HBM 300 zijn 2250W.
    Laatst gewijzigd door L.N.; 08-11-19 om 14:54.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten