Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5
    Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2015

aangeboden: Biesemeijer style langsgeleider uit USA van vsctools

Ik heb een tijdje terug de “Biesemeijer style” langsgeleider gekocht bij vcstools in de USA.

De bedoeling was om deze op mijn toenmalig zaagtafel te monteren. Het is er echter nooit van gekomen temeer omdat ik vrij snel daarna toch maar een Harvey workstation heb aangeschaft die al een goede geleider had.
    Ik heb hem al die tijd maar bijgehouden omdat de aluminium extrusion rail erg veel mogelijkheden had om er van alles op en aan te bouwen – maar ook daar is niets van in huis gekomen.

Na een discussie met een mede forum lid dit weekend die op bezoek was heb ik dan toch maar besloten om hem in de verkoop te zetten.

Het hele gebeuren heeft mij uiteindelijk ongeveer 660,- euro gekost – aanschafprijs + transport + invoerheffing + inklaring + 21 % btw. Is altijd even slikken als je wat uit de USA haalt, maar ja dat weet je op voorhand.

De ijzeren profielen (120cm lang) om hem om het even aan welke zaagtafel te monteren zitten er ook bij. Een hoekprofiel van 70x70x7 mm en het buis profiel van 70x50x3mm. Moet wel nog zelf worden geboord e.d. (deze zijn gratis)

Er zitten tevens 36 speciale bouten en moeren bij die perfect in de aluminium extrusion passen (¼ x 20) en ook nog een reserve glij module plus metalen meetlint om op de bar te plakken

Het T stuk (groen op de foto’s) heeft een verstelbare “bek”, dit voor grotere of kleinenere buis profielen. De breedte is 40cm

Alles is in goede staat en slechts een paar maar gebruikt op de Harvey, puur om te testen

De prijszetting vond ik een beetje moeilijk maar na wat wikken en wegen dacht ik dat 385,- wel redelijk was, dat is ongeveer 60% van de aanschafprijs

foto's bijgesloten
    IMG_1452.jpgIMG_1453.jpgIMG_1454.jpgIMG_1455.jpgIMG_1456.jpgIMG_1458.jpgIMG_1459.jpgIMG_1460.jpg

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Er zijn veel hits maar geen serieuze reacties op bovenstaande prijs dus zal ik hem maar een beetje naar onderen bijstellen.

Mag weg voor 325,00

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2015
    en dan nog maar een klein beetje

zet hem op 300,00

Ik hoop dat je mij niet hoort denken. Ik twijfel nog. Prijs lijkt mij redelijk, maar de afstand tot Eindhoven is een flink uitstapje.
    Succes met de verkoop en misschien laat ik nog van mij lezen.
    Nou moe ......

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Ik zal de prijs bij deze nog een beetje aanpassen - ik wil zakken tot 250.
    Zonde dat ie hier stof ligt te vergaren.

Forum Rechten