aangeboden: Biesemeijer style langsgeleider uit USA van vsctools

Status
Niet open voor verdere reacties.

fganon

Actieve deelnemer
16 jan 2015
110
0
Asse, Belgie
Ik heb een tijdje terug de “Biesemeijer style” langsgeleider gekocht bij vcstools in de USA.

De bedoeling was om deze op mijn toenmalig zaagtafel te monteren. Het is er echter nooit van gekomen temeer omdat ik vrij snel daarna toch maar een Harvey workstation heb aangeschaft die al een goede geleider had.
Ik heb hem al die tijd maar bijgehouden omdat de aluminium extrusion rail erg veel mogelijkheden had om er van alles op en aan te bouwen – maar ook daar is niets van in huis gekomen.

Na een discussie met een mede forum lid dit weekend die op bezoek was heb ik dan toch maar besloten om hem in de verkoop te zetten.


Het hele gebeuren heeft mij uiteindelijk ongeveer 660,- euro gekost – aanschafprijs + transport + invoerheffing + inklaring + 21 % btw. Is altijd even slikken als je wat uit de USA haalt, maar ja dat weet je op voorhand.


De ijzeren profielen (120cm lang) om hem om het even aan welke zaagtafel te monteren zitten er ook bij. Een hoekprofiel van 70x70x7 mm en het buis profiel van 70x50x3mm. Moet wel nog zelf worden geboord e.d. (deze zijn gratis)


Er zitten tevens 36 speciale bouten en moeren bij die perfect in de aluminium extrusion passen (¼ x 20) en ook nog een reserve glij module plus metalen meetlint om op de bar te plakken


Het T stuk (groen op de foto’s) heeft een verstelbare “bek”, dit voor grotere of kleinenere buis profielen. De breedte is 40cm


Alles is in goede staat en slechts een paar maar gebruikt op de Harvey, puur om te testen


De prijszetting vond ik een beetje moeilijk maar na wat wikken en wegen dacht ik dat 385,- wel redelijk was, dat is ongeveer 60% van de aanschafprijs

foto's bijgesloten
IMG_1452.jpgIMG_1453.jpgIMG_1454.jpgIMG_1455.jpgIMG_1456.jpgIMG_1458.jpgIMG_1459.jpgIMG_1460.jpg
 

fganon

Actieve deelnemer
16 jan 2015
110
0
Asse, Belgie
Er zijn veel hits maar geen serieuze reacties op bovenstaande prijs dus zal ik hem maar een beetje naar onderen bijstellen.

Mag weg voor 325,00
 

Guus Flater

Actieve deelnemer
3 mei 2015
270
35
Eindhoven
Ik hoop dat je mij niet hoort denken. Ik twijfel nog. Prijs lijkt mij redelijk, maar de afstand tot Eindhoven is een flink uitstapje.
Succes met de verkoop en misschien laat ik nog van mij lezen. :)
 

fganon

Actieve deelnemer
16 jan 2015
110
0
Asse, Belgie
Ik zet hem opnieuw in de etalage voor 200,-

(dat is minder als 1/3 van de nieuwprijs en hij is idd nog in alle opzichten als nieuw ;) )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.