Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 19 van de 19

Onderwerp: Copenhagen gold s

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bert Vanderveen Bekijk Berichten
    De klassieke fix voor losse (en loslatende) haren is de kwast een paar keer over schuurpapier halen. : )
    Ik dacht dat dit vroeger gedaan werd om de punten te splijten. Met de moderne kwasten zou dit niet meer nodig zijn is mij door een kwastenfabriekant verteld.
    Nu even over de kwasten van de action. Bij mij in Bussum lagen er alleen kwasten voor watergedragen verf. Deze doen het overigens ook prima met alcydverf.
    Ik heb enige twijfel over deze kwasten. Al mijn copenhagen kwasten hebben een opliggend logo, goud of zilver, en een gelaserde ean code. Deze kasten niet.
    Ik heb er een stuk of 30 gekocht. Kan ik weer een paar jaartjes mee vooruit. Prijzen liggen bijna op het niveau van weggooi kwasten.

Senior Member
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim Kluck Bekijk Berichten
    Ik dacht dat dit vroeger gedaan werd om de punten te splijten. Met de moderne kwasten zou dit niet meer nodig zijn is mij door een kwastenfabriekant verteld.
    Zal ook wel niet nodig zijn voor het verzachten van de punten, maar het helpt zeker losse haren te verwijderen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bert Vanderveen Bekijk Berichten
    De klassieke fix voor losse (en loslatende) haren is de kwast een paar keer over schuurpapier halen. : )
    Ik hoorde weer een verhaal dat je ze in water of terpetine moest zetten, zodat he haren uitgingen zetten. Want met een schuurpapiertje trok je ze er weer uit en dat zorgde voor meer problemen

Mooie tip, voorraadje ingeslagen.

Ik heb er ook even zes gehaald. En nog wat meer zooi voor weinig. Stekkerdoos voor aan mijn MFT. Een hoop zwenkwielen voor bijna niks. Twee eenhandsklemmen en nog een rolletje ducttape.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim Kluck Bekijk Berichten
    Ik heb enige twijfel over deze kwasten. Al mijn copenhagen kwasten hebben een opliggend logo, goud of zilver, en een gelaserde ean code. Deze kasten niet.
    Ja, ik heb die twijfel ook, maar ik kan me haast niet voorstellen dat een club als Copenhagen gold (of de Nl importeur daarvan) het zou toestaan als de Action zo'n enorme hoeveelheid van nepkwasten met hun logo zou verkopen. Het zal wel één of andere faillissementspartij zijn die ze goedkoop op de op hebben getikt. Hoe dan ook bevallen ze hier prima en doen ze geenszins onder voor de kwasten die ik voor de normale prijs heb gekocht.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Superkees Bekijk Berichten
    Ik heb er ook even zes gehaald. En nog wat meer zooi voor weinig. Stekkerdoos voor aan mijn MFT. Een hoop zwenkwielen voor bijna niks. Twee eenhandsklemmen en nog een rolletje ducttape.
    Dat is nu precies het gevaar van de Action. Tis daar nog erger dan de Ikea. Je komt voor 1 ding en loopt naar buiten met een volle winkelwagen

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Zaterdagmorgen bij de Action geweest , en deze kwasten liggen nog steeds in de schappen .

Groeten Willem

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Okke Bekijk Berichten
    Dat is nu precies het gevaar van de Action. Tis daar nog erger dan de Ikea. Je komt voor 1 ding en loopt naar buiten met een volle winkelwagen
    Met het verschil dat je voor je volle winkelwagen daar 20 Euro moet afrekenen....lol
    Ik ben mezelf daar ook te buiten gegaan met kwasten (ook aan de hand van KOOS zijn tip)
    Beter Duur Dan Niet Te Koop
    ​Achter iedere succesvolle man staat een stomverbaasde schoonmoeder.......Anoniem.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan...........P. Langkous.

Forum Rechten