Ik dacht dat dit vroeger gedaan werd om de punten te splijten. Met de moderne kwasten zou dit niet meer nodig zijn is mij door een kwastenfabriekant verteld.
Nu even over de kwasten van de action. Bij mij in Bussum lagen er alleen kwasten voor watergedragen verf. Deze doen het overigens ook prima met alcydverf.
Ik heb enige twijfel over deze kwasten. Al mijn copenhagen kwasten hebben een opliggend logo, goud of zilver, en een gelaserde ean code. Deze kasten niet.
Ik heb er een stuk of 30 gekocht. Kan ik weer een paar jaartjes mee vooruit. Prijzen liggen bijna op het niveau van weggooi kwasten.
Mooie tip, voorraadje ingeslagen.
Ik heb er ook even zes gehaald. En nog wat meer zooi voor weinig. Stekkerdoos voor aan mijn MFT. Een hoop zwenkwielen voor bijna niks. Twee eenhandsklemmen en nog een rolletje ducttape.
Ja, ik heb die twijfel ook, maar ik kan me haast niet voorstellen dat een club als Copenhagen gold (of de Nl importeur daarvan) het zou toestaan als de Action zo'n enorme hoeveelheid van nepkwasten met hun logo zou verkopen. Het zal wel één of andere faillissementspartij zijn die ze goedkoop op de op hebben getikt. Hoe dan ook bevallen ze hier prima en doen ze geenszins onder voor de kwasten die ik voor de normale prijs heb gekocht.
Zaterdagmorgen bij de Action geweest , en deze kwasten liggen nog steeds in de schappen .
Groeten Willem