Copenhagen gold s

Even terug komen op dit onderwerp: ik heb ze gebruikt voor mijn buiten schilderwerk. Conclusie: niet geschikt. Ik verf met Sikkens Rubol xd, maar de verf hecht onvoldoende aan de kwast, waardoor er veel te vaak verf van mijn kwast druipt. Bijgevolg schildert de kwast dan ook erg zwaar. Verfresultaat is dan wel weer goed en los latende haren kwamen ook niet voor.

Verder geschilderd met een Progold kwast, wat een stuk beter ging.

Het is ook namaak. Kijk maar eens op het logo van de echte en de action kwast.
 

GH1

Post veel
8 aug 2017
1.181
214
Breda en omstreken
Kunnen we eens ophouden met die speculaties over de Action..... ze zijn de fase van restpartijen allang voorbij en kopen gewoon rechtstreeks bij vele fabrikanten, soms zelfs een hele productierun speciaal voor hen. En namaak is het natuurlijk al helemaal niet, geen merkhouder die dat op deze schaal laat gebeuren.

Lees eens over hun inkoop en business model ipv je eigen speculaties als waarheid te posten.
En als je deze kwasten zou gebruiken zou je weten dat ze prima zijn, en ook nog eens voor een hele mooie prijs. Maar ze hebben ze amper nog, alle kleine modellen zijn op de meeste plekken wel uitverkocht.
 
Laatst bewerkt:

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.085
37
Leiden
De action heeft het model koop het in voor 10 cent verkoop het voor 20 cent. Ze maken op elk product 100% winst. Of je nu poolse kwasten of uit rusland hebt boeit ze niet(mij ook niet). Ik ga binnenkort ook even kijken of de action in leiderdorp ze ook heeft. Zeer benieuwd naar de kwaliteit (de spanbanden houden het tot nu toe uitstekend)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.