Goeiemiddag! :D

Woosey

Nieuw lid
12 jan 2019
5
0
Nationaal park De Meinweg
Hoi beste woodworkers,

Mijn naam is Tommy ik ben 37 jaar oud en ik ben werkzaam in de aftermarket car electronica, m'n focus ligt hoofdzakelijk op hifi, en de inbouw daarvan.

Ik ben sinds een jaartje weer terug in Nederland na een jaar of 8 in DE gewoond te hebben, en dit bevalt me toch wel weer beter dan bij onze oosterburen :D

Ik heb me recent een tuinhuis besteld en opgebouwd om als klusruimte te gebruiken omdat ik in m'n vrije tijd graag speakers bouw, aangezien ik in een bugalow woon is de ruimte wat krap aan't worden, en heb ik ervoor gekozen om dit tuinhuis te bestellen.

Ik hoop dat ik hier wat toffe dingen zou kunnen leren m.b.t. houtbewerking en zodoende toffe projecten voor mezelf kan maken en deze eventueel eens op de zaak in inbouw klussen kan toepassen.


Ik ga zo meteen eerst maar eens doe zoekfunctie gebruiken om te zien of er iets tofs kwa DHZ werkbank ideeen te vinden zijn :D

groetjes
Tommy Woosey
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.691
99
Utrecht
Welkom op het forum Tommy!
Ik ben er zeker van dat je hier genoeg inspiratie kan vinden!
Er zitten nog een aantal audiofielen op het forum waar je het vast goed mee kan vinden...
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.