Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Goeiemiddag! :D

Junior Member
    Ingeschreven
    Jan 2019

Goeiemiddag! :D

Hoi beste woodworkers,

Mijn naam is Tommy ik ben 37 jaar oud en ik ben werkzaam in de aftermarket car electronica, m'n focus ligt hoofdzakelijk op hifi, en de inbouw daarvan.

Ik ben sinds een jaartje weer terug in Nederland na een jaar of 8 in DE gewoond te hebben, en dit bevalt me toch wel weer beter dan bij onze oosterburen

Ik heb me recent een tuinhuis besteld en opgebouwd om als klusruimte te gebruiken omdat ik in m'n vrije tijd graag speakers bouw, aangezien ik in een bugalow woon is de ruimte wat krap aan't worden, en heb ik ervoor gekozen om dit tuinhuis te bestellen.

Ik hoop dat ik hier wat toffe dingen zou kunnen leren m.b.t. houtbewerking en zodoende toffe projecten voor mezelf kan maken en deze eventueel eens op de zaak in inbouw klussen kan toepassen.

Ik ga zo meteen eerst maar eens doe zoekfunctie gebruiken om te zien of er iets tofs kwa DHZ werkbank ideeen te vinden zijn

groetjes
    Tommy Woosey

Senior Member
    Ingeschreven
    Nov 2014
    Welkom.
    Wie een kuil graaft voor een ander, wordt moe.

Welkom op het forum Tommy!
    Ik ben er zeker van dat je hier genoeg inspiratie kan vinden!
    Er zitten nog een aantal audiofielen op het forum waar je het vast goed mee kan vinden...
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

Hartelijk welkom!

Met vriendelijke groet, Hans

Junior Member
    Ingeschreven
    Jan 2019
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmenkveld Bekijk Berichten
    Welkom op het forum Tommy!
    Ik ben er zeker van dat je hier genoeg inspiratie kan vinden!
    Er zitten nog een aantal audiofielen op het forum waar je het vast goed mee kan vinden...

Oh nice!

Dan zal ik ook maar eens de zoekfunctie voor speakers gaan gebruiken

Forum Rechten