Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 16

Onderwerp: zaagtafel

zaagtafel

opvouwbare zaagtafel. merk wolcraft, zo goed als nieuw. Montage van handcirkelzaag, decoupeerzaag en bovenfrees mogelijk.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Re: zaagtafel

dhz65,

foto's ? richtprijs ? waar te bezichtigen? waarom gaat de machine weg ?

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009

Rick het is geen machine

@ dhz65, Verder info is inderdaad gewenst als je wat wil verkopen

Ik zoek een tip voor formaatzaag wie o wie welk merk roltafel 3200 is een must

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Evert64
    Dan zit je sowieso in het professionele gamma, met navenante prijzen. Met Martin, Panhans, Altendorf, C. Philips,en Format4 ( Felder) heb je de top, de Italiaanse merken staan al een trapje lager, Robland, Holztech, etc.. bengelen onderaan. Voor elk wat wils dus.
    Enige jaren geleden kochten we een vijf assen gestuurde Lazzari, jammer genoeg heeft het ding nooit voldoening gegeven, elke week moest er wel aan gesleuteld worden door Italiaanse mechaniekers :cry:
    De machine verloor steeds zijn nulpuntinstelling op twee assen, op het eind van de garantieperiode is de machine terug genomen door de fabrikant. Er zijn ettelijke printplaten, software updates, en servo's geplaatst, maar noppes, niks hielp. Was gewoon te vroeg in productie gegaan. De fabrikant heeft er ondertussen de brui aangegeven.( failliet)

Op dit moment vind ik de Panhans DE formaatzaag van het ogenblik, de zaagunit zwenkt van + 45° naar - 45°, dit is de enige paneelzaagmachine die dit kan

Mvg,

André

Hoi ANdré,

bedankt voor je reactie je noemt precies die merken waar ik al zo'n beetje naar gekeken heb.

gisteren de kappa 40 bekeken bij felder en ik moet zeggen een perfecte machine.

de panhans die je noemt zou ik nog wel eens willen zien

in ieder geval bedankt voor je reactie.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tuoh
    Dan zit je sowieso in het professionele gamma, met navenante prijzen. Met Martin, Panhans, Altendorf, C. Philips,en Format4 ( Felder) heb je de top, de Italiaanse merken staan al een trapje lager, Robland, Holztech, etc.. bengelen onderaan. Voor elk wat wils dus.
    Enige jaren geleden kochten we een vijf assen gestuurde Lazzari, jammer genoeg heeft het ding nooit voldoening gegeven, elke week moest er wel aan gesleuteld worden door Italiaanse mechaniekers :cry:
    De machine verloor steeds zijn nulpuntinstelling op twee assen, op het eind van de garantieperiode is de machine terug genomen door de fabrikant. Er zijn ettelijke printplaten, software updates, en servo's geplaatst, maar noppes, niks hielp. Was gewoon te vroeg in productie gegaan. De fabrikant heeft er ondertussen de brui aangegeven.( failliet)

Op dit moment vind ik de Panhans DE formaatzaag van het ogenblik, de zaagunit zwenkt van + 45° naar - 45°, dit is de enige paneelzaagmachine die dit kan

Mvg,

André
    Dat klopt,echter de stofafzuiging is een ramp,waardoor de sensors snel vervuilen,daarbij moet je de machine steeds opnieuw afstellen/eiken als de stroom er af is geweest (bij bedrijven moet vaak de hoofdschakelaar uitgezet worden s,nachts ivm de brandverzekering),en dit kost allemaal tijd.
    Een collega van me uit Horst Limburg had er 2 staan,en heeft ze na 3 maanden weggedaan en Altendorf Elmo,s gekocht.

De leverancier verkoopt ze niet meer,en is toch een toon aangevend innovatief bedrijf in Nederland en Belgie.
    Maar ala,als jij er tevreden over bent.

:mrgreen:

Altendorf is de meest verkochte ,echter redelijk duur.
    Felder heeft een goede naam,en ik heb inmiddels mijn 2e van ze,dus ik weet waar
    ik over praat.
    De Kappa is een inderdaad een mooie machine,en zeker niet de duurste.
    Felder timmert nog steeds aan de weg,en dat zie je ook terug in hun prijzen.
    Daarbij geven 6 jaar garantie op het loopwerk van de zaag slede.
    Ben ik nog niet eerder tegengekomen.

Martin is ook prima,prijzig,maar sterk en betrouwbaar.

Persoonlijk heb ik 3 Lazarri,s gehad,waarbij de laatste 3-assen gestuurd was.
    Prima ding als je hem alleen hebt,en zeker niet de duurste voor die tijd.
    Jammer dat ze niet meer geleverd worden.

Kijk verder uit voor namaak.
    Er zijn Altendorf klonen op de markt,de kwaliteit is zeer teleurstellend.

Laat je goed voor lichten,en ga naar beurzen oid.
    Koop niks uit een folder,maar beproef de machine persoonlijk.
    Vaak weet de dealer wel iemand in de buurt van je waar je kunt kijken.

Succes anyway.

8-)

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009

En zo begint het topic over een Wolfcraft en hebben we het ondertussen over de top. :lol:

Het is een stuk interessanter geworden ja :?

Forum Rechten