Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 13 van de 13
    Dat is 'De Houtdeler'. Is hier al vaker voorbij gekomen.
    @ The Boktor. Moet je die banden gewoon om de wielen leggen, of worden die nog vastgelijmd? Is wel een mooie oplossing voor wie een oudere machine wil renoveren.
    Het is maar dag en avond, en heel even middag...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mathieu Bekijk Berichten
    Dat is 'De Houtdeler'. Is hier al vaker voorbij gekomen.
    @ The Boktor. Moet je die banden gewoon om de wielen leggen, of worden die nog vastgelijmd? Is wel een mooie oplossing voor wie een oudere machine wil renoveren.
    Met die vraag zat ik ook. Als je hem belt, dan zegt hij dat er geen lijm nodig is. Toen de banden binnen kwamen zat er een briefje bij met de tekst dat lijmen een optie is. De banden komen uit Duitsland. Hij heeft toen navraag gedaan en mij een lijm aanbevolen. Ik moet zoeken om dat te achterhalen. Ik heb de gok genomen en zonder lijm gemonteerd.
    The Boktor..... eet en leeft van hout.

Zoals beloofd een update voor diegene die belang bij de afloop hebben.
    De wielen zijn gebalanceerd bij een lokale motorzaak, welke ieder wiel kan balanceren daar hij dit nog met de hand doet. Ik heb een nieuwe snaar gekocht bij Aandrijftechniek Deventer (bedankt voor de tip!), een nieuw zaagblad en 1 lager vervangen.
    De lintzaag draait weer als een zonnetje, minimaal getril en zaagt weer keurig recht. Tot slot nog een nieuwe langsgeleider gemaakt van bevestigingsmaterialen en profiel wat gebruikt wordt voor zonnepanelen.
    Met andere woorden, ik ben zeer gelukkig met mijn aankoop!
    Een ieder bedankt voor te tips!

Forum Rechten