Bij deze wil ik mij even voorstellen

Speculaasbrok

Actieve deelnemer
19 dec 2018
125
23
Harkstede
Ik neus nu zo'n enkele weken rond op dit forum, heb al een eerste keer iets aangeschaft via het Marktplein en geniet van alle informatie die hier te vinden is. Maar nu wil ik even de tijd nemen om mij voor te stellen.

Mijn naam is Reinier, in het dagelijks leven ben ik verpleegkundige maar in de vrije uurtjes ben ik graag bezig met houtbewerking.
Wij hebben zo'n 4 jaar geleden een huis aangeschaft waar ik het een en ander aan renovatie heb gedaan. Het is nog niet af, maar vanwege de komst van een kleine ligt het laaste gedeelte nu op zich te wachten.
Intussen wilde ik niet stilzitten en heb mij wat verder eigen gemaakt in de wereld van het fijnhout.
Een aantal meubeltjes, wat snijplanken en andere dingetjes verder ben ik er achter gekomen dat ik erg geniet van houtbewerking. Ondertussen staat onze garage bomvol met machines, gereedschap en ander spul. Ik zou haast verhuizen om een grotere werkplaats te krijgen.

Ik hoop nog vele jaren plezier te beleven aan deze website en veel kennis op te doen!

Groeten,
Reinier
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.