Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Gezocht: (gedeelde) werkplaats omgeving Gouda / Moordrecht

Sinds anderhalf jaar werk ik nu full time voor mezelf als meubelmaker en mijn werkplaats aan huis begint ondertussen echt te krap te worden. Ik ben daarom op zoek naar een huur-ruimte die ik kan gaan gebruiken als werkplaats. Het liefst in de omgeving Gouda / Moordrecht.

Het delen van een werkplaats met 1 of 2 andere meubelmakers is ook een optie. Ik sta momenteel in contact met een andere meubelmaker uit de regio die ook op zoek is naar een werkplaats; het gezamenlijk budget is ongeveer 500 euro per maand.

Alle tips zijn welkom!

Die 500 is dat incl btw , servicekosten en gas, water en stroom? Wil je er ook klanten ontvangen? Dan denk ik niet dat je meer dan een bezemkast krijgt. De gemiddelde meterprijs in de regio doet al gauw een euro of 60 ex. En kleinere units zijn vaak relatief duur per meter of je mag ze alleen voor opslag gebruiken.

Het budget is beperkt, dus ik verwacht ook geen A-locatie. Ik ken een aantal meubelmakers die voor een dergelijk bedrag een prima werkruimte kunnen huren, dus de mogelijkheden zijn er wel, alleen zitten die locaties voor mij te ver uit de buurt.

Als je het niet erg vindt om af en toe te verhuizen, moet je eens naar antikraak kijken. Vriend van mij zit in de meest fantastische ruimtes voor een habbekrats. Is welliswaar in regio Rotterdam, maar dat zal bij jou ook wel bestaan. Check eens bij organisaties als Vilex.

Groet,
    Arjaan

Op de grens Krimpen aan de Lek/krimpen aan den IJssel komen nieuwe bedrijfsloodsen. Mischien is dat betaalbaar voor je.

Forum Rechten